Kreatywny Dom Produkcyjny Simplicity rozpoczął długofalową współpracę z nowym klientem. W wyniku wygranego przetargu wykreował nową komunikację marketingową dla marki Hilding na lata 2013-2015. Pierwsza odsłona kampanii "Wyspani mogą więcej" wystartowała na przełomie września i października.
Hilding Anders Polska jest częścią międzynarodowego koncernu Hilding Anders AB, który działa na przeszło 40 rynkach i zdobył pozycję wiodącego producenta artykułów z branży sypialnianej na rynku europejskim i azjatyckim. W Polsce za komunikację marketingową odpowiada Simplicity.
Nowa komunikacja skupia się na działaniach prosprzedażowych i kierowna jest do pięciu głównych grup docelowych: właściciele i sprzedawcy w profesjonalnych salonach łóżek i materacy, właściciele i sprzedawcy salonów meblowych, producenci łóżek i sof, architekci i projektanci wnętrz, a także klient ostateczny.
Głównym założeniem jest stworzenie spójnej kampanii działań marketingowych na kolejne dwa lata oraz zespolenie wizerunku marki z grupą Hilding Anders z siedzibą w Szwecji. Nowe elementy kampanii opierają się na zbudowaniu znajomości marki Hilding w rozszerzonej grupie docelowej i stworzeniu nowego wizerunku marki, pasującego do firmy, oferty oraz filozofii koncernu. Komunikacja skupia się na katalogu oraz serii materiałów POS, które dodatkowo będą wykorzystywane w prasie.
Simplicity na potrzeby akcji stworzyło nowy Key Visual, claim, kreację oraz branding materiałów POS. Dodatkowo odpowiedzialne było za organizację sesji zdjęciowej do katalogu, a także produkcję materiałów sprzedażowych i gadżetów reklamowych.