Logo

Marketing MIX

Fotolia partnerem Cannes Lions Imagination Day

Już 7 listopada odbędzie się trzecia edycja imprezy Cannes Lions Imagination Day, której partnerem jest bank zdjęć Fotolia. Jednym z prelegentów będzie artysta kolekcji TEN – Sergio del Puerto, a wszyscy uczestnicy będą mogli obejrzeć wystawę obrazów drugiego sezonu projektu TEN by Fotolia.

Trzecia edycja Cannes Lions Imagination Day będzie miała miejsce już 7 listopada w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach. Idea imprezy, od 3 lat gromadzącej wybitnych przedstawicieli branży kreatywnej, skupia się wokół inspiracji, pobudzaniu do twórczego myślenia, pobudzaniu wyobraźni, pokazywaniu najlepszych case study, budowaniu przestrzeni służącej wymianie myśli i doświadczeń, zarówno wśród agencji, jak i na linii agencja – klient, bo najlepsze rzeczy powstają, gdy wspólnie się nad nimi pracuje.

W tym roku, na specjalne zaproszenie serwisu Fotolia jednym z prelegentów Imagination Day będzie artysta Kolekcji TEN – Sergio del Puerto aka Serial Cut z Hiszpanii. – Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Sergio zgodził się wystąpić na Imagination Day 3. Podczas swojej pracy dla projektu TEN dał się poznać nie tylko jako świetny artysta, ale także bardzo sympatyczny człowiek o ogromnej wiedzy merytorycznej. Cieszymy się, że naszą obecnością możemy wspierać tak ciekawe inicjatywy, a wydarzenie Imagination Day na stałe wpisało się już w kreatywną mapę spotkań Warszawy. Zapraszamy! – mówi Beata Jaroszewska, dyrektor operacyjny Fotolia na Polskę.

Imagination Day podzielone jest na dwie części – seminaria odbywające się w ciągu dnia oraz wieczorny pokaz Cannes Lions. Wśród prelegentów seminariów znajdują się przedstawiciele reklamy, technologii, designu czy sztuki, twórcy projektów, którzy na co dzień zachwycają nas na międzynarodowych festiwalach. To także osoby, których projekty i dokonania ciekawią i inspirują w codziennej pracy. Imagination Day odwiedzą m.in.: Matias Corea (Co-Founder and Chief Designer, Behance Luciana Haguiara), Sergio del Puerto (Founder, Creative Director, Serial Cut, Madrit), Luciana Haguiara (Digital Creative Director, AlmapBBDO, São Paulo), Hugo Veiga & Diego Machado (Creative Team, Ogilvy São Paulo), Julian Boulding (President, The NetworkOne, London), Eka Ruola (CEO & Executive Creative Director, Hasan Partners, Helsinki), Egor Gavrilin (Copywriter, Voskhod, Moscow), Andreas Muller (Founder, Nanika, London) oraz Paulo Martins (Freelancer, communication creative).

W ramach drugiej części Imagination Day odbędzie się wieczorny pokaz – uważanych za najlepsze na świecie – reklam i kampanii reklamowych, nagrodzonych na festiwalu Cannes Lions 2013 w kategoriach Film oraz Titanium & Integrated. Co ciekawe, w tym roku po raz pierwszy, pokaz odbędzie się również w kilku innych miastach Polski – Multikino: Wrocław Arkady Wrocławskie, Poznań Stary Browar, Krakowie, Łodzi (Silver Screen) i Gdyni.

Więcej na: www.imaginationday.pl.