Logo

Marketing MIX

Jubileuszowa edycja Forum Marketingu Zintegrowanego

20 i 21 listopada 2013, zapraszamy do udziału w piątej edycji Forum Marketingu Zintegrowanego, która w tym roku odbędzie się w centrum konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie , pod tematem przewodnim: „Kampania zintegrowana 360-2013. Jaką skalę ma to pojęcie dziś?

Czy w erze wszechobecnego pojęcia DIGITAL, planowanie szerokiej komunikacji 360 nadal ma charakter priorytetowy? Cztery lata dla branży wydają się epoką, pojawiają się nowe formy aktywności marki: social  media, mobile ze swoim arsenałem możliwości czy video w sieci, a interaktywne narzędzia stają się standardem w miejscu sprzedaży, angażując konsumenta jak nigdy dotąd. RTB, content marketing, targetowanie zmieniają cały ekosystem reklamy internetowej, natomiast automatyzacja staje się sprzymierzeńcem działań operacyjnych. Jednocześnie rynkowa sytuacja wymusza redukcję niektórych działań, stanowiących dotychczas domenę zintegrowanej oferty.  Jedno nie ulega zmianie –  każdego roku  są realizowane bardzo ciekawe, nieszablonowe  projekty (również te mniejsze i nisko marżowe), dedykowane świadomym, swoich zindywidualizowanych potrzeb, klientom.

– Forum jest wydarzeniem ważnym dla branży i rynku.  Prezentuje bowiem najciekawsze projekty marketingowe, które odniosły sukces. W dobie social mediów, nowych technologii niezbędne jest nowoczesne podejście do działań z szerokiego zakresu marketingu zintegrowanego i skutecznego dotarcia do klienta. W naszej branży jest to szczególnie istotne, dlatego Panorama Firm wspiera Forum – mówi Iwona Dziedzic-Gawryś, Specjalista ds. Public Relations w Eniro Polska.

-Tegoroczna edycja Forum oparta będzie na omówieniu mocnych, inspirujących case studies kampanii realizowanych dla wiodących marek. Przyjrzymy się, które kanały  dotarcia do klienta angażują dzisiaj największą część budżetu i jaki to ma realny wpływ na rynek – podkreśla Maciej Wielkopolan, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Wśród zaproszonych ekspertów pojawią się min. reprezentanci takich marek jak:  Dunlop, Nju Mobile, Sony Music, RWE PZU, Jack's Custom, IKEA, McDonald's Tyskie, Orlen, Netia, Tesco, podziela się swoją wiedzą, doświadczeniami i najlepszymi praktykami z zakresu zarządzania projektem marketingowym o ścisłe ustalonym budżecie. Eksperci-praktycy odpowiedzą m.in. na pytania:

• Czy istnieje przepis na skuteczny omnichannel marketing?
• Jak strategicznie planować kampanię by przyniosła realny zysk?
• Jak dobrać nośniki informacji na poszczególnych etapach komunikacji z klientem?
• Jak  sprawić by kampania była spójna, wiarygodna i angażująca?
• Jak bardziej zaangażować konsumenta w markę, bazując na skuteczności insightu?
• Jak przekonać konsumenta że działamy dla jego satysfakcji i dla jego dobra?
• Jak wykorzystać media interaktywne do angażowania konsumenta w markę?
• Jak pozyskać mierzalne informacje wspomagające decyzje marketingowe?
• Jak za pomocą ROI sprawdzić czy reklama przynosi korzyści biznesowe?
• Jak osiągnąć synergię w dobie mix-marketingu i szybko reagującej przestrzeni?

Unikatowość programu Forum dodatkowo wzmocniliśmy trzema równoległymi sesjami warsztatowymi, które pomogą Państwu  w planowaniu  działań shopperowych,  realizacji kampanii interaktywnych,  prowadzeniu i analizie badań marketingowych – dodaje Maciej Wielkopolan. Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Zapraszamy do udziału w Forum, więcej szczegółów na stronie wydarzenia www.polskimarketing.pl lub pod adresem forum@smb.pl