Logo

Marketing MIX

Kąciki Disneya w ofercie make sense media

make sense media, specjalista marketingu w miejscach sprzedaży wprowadza do oferty nowe produkty – kąciki dla dzieci z wizerunkami postaci Disneya, m.in. Myszki Miki czy Kubusia i przyjaciół. Na monitorach umieszczonych w domkach będą wyświetlane fragmenty filmów i seriali wytwórni Disneya.

Klienci, którzy muszą zajmować się dziećmi, nigdy nie skupią się dobrze na zakupach. Dostarczamy domki do miejsc sprzedaży, po to by zapewnić najmłodszym bezpieczną rozrywkę. Od teraz  oferujemy produkty z wizerunkiem ulubionych disneyowskich postaci. Ponadto na ekranach będziemy wyświetlać fragmenty największych animowanych przebojów i klasykę animacji, m.in. klasyczne kreskówki z  Myszką Miki czy odcinki specjalne Aut ze Złomkiem i Zygzakiem McQueenem – podkreśla Lorenz van der Stam, dyrektor zarządzający make sense media.

make sense media oferuje klientom, m.in. sieciom handlowym, gabinetom lekarskim, czy stacjom benzynowym kąciki dla dzieci z wizerunkami postaci Disneya, ale również personalizowane z logotypem firmy i grafiką przygotowaną specjalnie dla klienta. W standardowej ofercie znajdują się domki oraz modele ścienne z ekranami o wymiarze 32’, a także pufy, ławki i stoliki. Produkty make sense media są odpowiednio dopasowane do każdego miejsca, bez względu na dostępną przestrzeń.

make sense media to specjalista marketingu sensorycznego z ponad 20-letnim doświadczeniem na polskim rynku. Firma oferuje systemy aromamarketingu, odpowiednio dobraną muzykę do miejsc sprzedaży, systemy digital signage oraz kąciki dla dzieci. Do najważniejszych klientów należą, m.in.: sieci sklepów Smyk, przychodnie Lux Med, Port Lotniczy im. Chopina w Warszawie, sklepy Big Star, Hi Mountain, KappAhl i wiele innych.