Logo

Marketing MIX

Young Account Executive Academy i Young Marketers Academy podczas Eurobest

W dniach 4-6 grudnia 2013 r. festiwalowi Eurobest, jak co roku, towarzyszyć będzie seria spotkań i wykładów – Young Account Executive Academy i Young Marketers Academy. Wśród prowadzących swoją obecność potwierdziły liczne światowe autorytety z branży reklamowej.

Young Account Executive Academy

Uczestnictwo w Akademii ma na celu inspirować, zachęcać do kreatywnego myślenia, przełamywania barier rutyny. Organizatorom zależy, aby kursanci starali patrzeć się na postawione zadania świeżym okiem, inspirowali się nawzajem oraz byli w stanie „zarażać” otwartym podejściem i odwagą w myśleniu członków swoich zespołów, jak i klientów.

Głównymi tematami zajęć będą:
• The 21st Century Brand – A contemporary context for strategic development
• You and Your Team – Confidence in leading the strategic dialogue
• The Hidden Agenda – Understanding of the elements of desire and how to connect
• From Data to Magic – The process of aligning insight
• Killer Brief – Confidence in leading breakthrough thinking
• Practical brief writing workshop
• The power of desire fuelled ideas-based strategy
• Key takeaways to go back to work and be a change-maker

Prowadzącym Young Account Executive Academy będzie Kevin Allen – jeden z najbardziej cenionych na świecie ekspertów w branży reklamowej, posiadający 20-letnie doświadczenie zawodowe uzyskane podczas pracy dla McCann-Erickson, the Interpublic Group oraz Lowe Worldwide. Obecnie koncentruje się na prowadzeniu własnej firmy – [re:kap].

Young Account Executive Academy jest dedykowana zarówno pracownikom agencji, jak i strony klienckiej. Istnieje jednakże limit wieku – na kurs mogą zapisać się jedynie osoby do 28 roku życia (urodzone po 6 grudnia 1984 roku).

Więcej informacji znajduje się pod linkiem: www.eurobest.com/talent_training/young_account_executive_academy/

Young Marketers Academy

Równolegle do Young Account Executive Academy odbywać się będzie cykl zajęć pod nazwą Young Marketers Academy. Będą one składać się z wykładów, warsztatów i seminariów prowadzonych przez grono cenionych specjalistów w swoich dziedzinach.

Young Marketers Academy jest skierowany do marketerów mających co najmniej 2-letni staż pracy,
a także posiadają doświadczenie w tworzenie briefów kreatywnych oraz we współpracy z agencjami. Warunkiem uczestnictwa jest także wiek – kursanci mogą mieć maksymalnie 30 lat (urodzeni po
6 grudnia 1982 roku).

Główne tematy zajęć podczas Young Marketers Academy:
• Why creativity matters for today’s successful brands
• Creative effectiveness
• The impact of digital
• The 'modern' brand
• Managing the creative process and the client-agency relationship

Póki co swoją obecność w roli prowadzących potwierdzili:
• Rodney Collins, McCann Truth Central, Regional Director, EMEA,UK
• Zoe Lazarus, Founder and Partner of Lowe and Partners cultural and consumer insights unit, Counsel
• Alan Parker, Founder and Managing Director, Lowe Epic
• TBC, Caixa Bank

Więcej informacji znajduje się pod linkiem:
www.eurobest.com/talent_training/young_marketers_academy/

Wszystkie zajęcia będą miały miejsce w lizbońskim hotelu Tivoli.