Prezydent Łodzi ogłosił konkurs na „Opracowanie spójnej koncepcji kreatywnej kampanii promocyjnych Miasta Łodzi i linii graficznej, kreacji reklam do mediów elektronicznych i prasowych, stworzenie strategii komunikacji i zaplanowanie działań z wykorzystaniem mediów (w formie ich rekomendacji) i dostosowanie nośników do koncepcji kreacji”. Konkurs skierowany jest przede wszystkim do podmiotów, które posiadają doświadczenie w kreacji kampanii reklamowych, spotów radiowych i reklam telewizyjnych dla firm i jednostek samorządu terytorialnego lub jednostek administracji rządowej.
Prace konkursowe można składać do 9 grudnia 2013, do godz. 15. Warunkiem udziału w konkursie jest dostarczenie prawidłowo wypełnionego wniosku o dopuszczenie do udziału w konkursie. Wniosek ten należy dostarczyć do 12 listopada 2013, do godz. 15, do siedziby Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą w Departamencie Prezydenta, Urząd Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 87, 90-423 Łódź.
Nagrodą w konkursie jest zaproszenie Autora wybranej pracy konkursowej do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki. W wyniku negocjacji zostanie zawarta umowa, której przedmiotem będzie szczegółowe opracowanie pracy konkursowej. Wartość przewidywanego zamówienia wyniesie maksymalnie 220 tys. zł brutto.
Regulamin Konkursu oraz wzory formularzy i załączniki dostępne są w Biurze Promocji, Turystykii Współpracy z Zagranicą w Departamencie Prezydenta, Urząd Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 87, 90-423 Łódź oraz na stronie www.kreatywna.lodz.pl.