Logo

Marketing MIX

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2014

Dyskusje o tym, jak skutecznie kreować komunikację w organizacji podejmą uczestnicy kolejnego Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Jego kolejna odsłona odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie.

Prognozuje się, że w kolejnych latach ta sfera public relations będzie zorientowana na wspieranie zmian w firmach oraz budowanie kultury organizacyjnej. – Jeszcze kilka lat temu większość przedsiębiorców uważała, że do sprawnego stworzenia atrakcyjnego wizerunku marki, potrzebne są jedynie aktywne działania prowadzone na zewnątrz. Teraz ta perspektywa wygląda inaczej. Obserwowane zmiany w podejściu do wewnętrznego PR będziemy analizować podczas Kongresu Profesjonalistów PR 2014 – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto Sp. z o.o.

Co zrobić, by pracownicy nie dowiadywali się o zmianach w firmie od osób trzecich? W jaki sposób zachęcić ich do dwukierunkowego dialogu? I wreszcie, jakie techniki porozumiewania się wykorzystywać, by personel czuł się doinformowany? Na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć odpowiedź podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2014 organizowanego przez Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Kolejna edycja tego istotnego dla branży spotkania zaplanowana została na 24-25 kwietnia br. Kongres odbędzie się w Rzeszowie. W programie znajdą się wystąpienia plenarne i dyskusje z udziałem ekspertów oraz warsztaty, które w ubiegłym roku cieszyły się dużym zainteresowaniem. Dyskusje uczestników ukierunkowane będą na trendy komunikacyjne i efektywne kształtowanie wewnętrznych relacji w przedsiębiorstwie. Jak mówi  dr Dariusz Tworzydło – Skuteczna komunikacja to taka, która odzwierciedla filozofię organizacji i motywuje pracowników. Więzi oparte na zaufaniu to pierwszy krok w realizacji wizerunkowych wyzwań, dlatego tak istotne jest dbanie o tą sferę public relations. Na dyskusję o jej perspektywach i zagrożeniach zapraszam do Rzeszowa. Sponsorem głównym Kongresu jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o.

Szczegóły dotyczące Kongresu znajdują się na stronie internetowej.

Wydarzenie objęte jest patronatem OOH magazine.