Projekt realizowany przez warszawskie studio brandingowe Redkroft otrzymał nagrodę Projekt Roku 2013 w kategorii „Branding”. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się z końcem grudnia.
Konkurs Projekt Roku organizowany przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, ma na celu pokazać potencjał polskich designerów, a także zwrócić uwagę na rolę projektantów w społeczeństwie i kształtowania przez nich poziomu polskiej kultury wizualnej.
Do edycji 2013 nadesłano prawie 1000 projektów, które zostały ocenione przez sześcioosobowe jury nie tylko pod względem wizualnym czy użyteczności, lecz także w kontekście indywidualnego i zaangażowanego podejścia projektantów. Łącznie nagrodzono 14 projektów w 9 kategoriach, a 35 prac zdobyło wyróżnienia.
Studio Redkroft otrzymało nagrodę w kategorii „Branding” za identyfikację wizualną realizowaną dla Portierge, marki salonów oferujących stolarkę budowlaną. W ocenie jury projekt uzyskał szczególnie wysoką ocenę za innowacyjność, która łączy w sobie nowoczesny design światowego poziomu i wysoką funkcjonalność, będąc jednocześnie przykładem dobrej praktyki partnerskiej współpracy między agencją a klientem.
Redkroft świadczy usługi w zakresie brandingu, designu i kreacji od 2004 roku. Studio kieruje się misją, w myśl której korzyści biznesowe wynikają z posiadania unikatowego wizerunku. Projekty Redkroft regularnie zdobywają uznanie branży na świecie oraz w Polsce.