Logo

Marketing MIX

Nowa kampania reklamowa marki Domino’s

Domino’s rozpoczyna nową kampanię reklamową, która obejmie outdoor oraz internet. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki, a także podkreślenie najkrótszego w stosunku do konkurencji czasu dostawy pizzy.

Kampania, która potrwa do końca stycznia skierowana jest zarówno do dotychczasowych, jak i do potencjalnych klientów marki Domino’s. Pokazuje, że pizza Domino’s dostarczana jest w maksymalnie 30 minut, dzięki czemu jest zawsze świeża i gorąca.

Reklamy można już zobaczyć w szeroko pojętym outdoorze – na billboardach, nośnikach citylight i backlight, a także w metrze oraz przy Dworcu Centralnym w Warszawie gdzie umieszczona została wielkoformatowa siatka reklamowa. Kampania obejmuje działania digital, po raz pierwszy spot reklamowy pojawi się również na kanale YouTube. Ponadto Domino’s Pizza została partnerem promocji filmu „Wilk z Wall Street”, którego widownię szacuje się na pół miliona Polaków.

Pizza to jedno z ulubionych dań Polaków – z szacunków wynika, że rocznie wydajemy na nią 2,9 miliarda złotych. Na całym świecie Domino’s Pizza jest znana nie tylko z powodu najwyższej jakości składników, ale przede wszystkim z niezawodnej i szybkiej dostawy – z polskich statystyk wynika, że średni czas, upływający od momentu złożenia zamówienia do odebrania gorącej pizzy w drzwiach własnego domu, to nieco ponad 20 minut.

Spot reklamowy tutaj.