Logo

Marketing MIX

Laureaci Webstarfestival i EfektonAwards

15 stycznia, w Warszawskim Centrum Wystawienniczym EXPO XXI, zaprezentowano laureatów III edycji Efekton Awards – pierwszego w Polsce konkursu efektywności w Internecie oraz IX edycji Webstarfestival – najstarszego wśród polskich konkursów przeznaczonych dla branży interaktywnej i internetowej. Wydarzenie skupiło cały sektor interactive w Polsce pod szyldem Webstarfestival i Efekton Awards 2013, czyli najbardziej efektowne i efektywne kampanie realizowane w sieci.

W Efektonnie Jury przyznało tylko 3 nagrody. Dwie kampanie otrzymały Silver Efektony, natomiast jedna Gold Efektona.

SILVER EFEKTON 2013 zdobyli:

– Dla 180heartbeats + Jung v. Matt/NIVEA POLSKA za kampanię Zimowe Pocałunki w kategorii sektorowej Uroda
– Dla VMR New Media Agency/Profile Poznań/Fundacja Ludzie Dla Ludzi za kampanię  Policzmy się w kategorii specjalnej Kampania Społeczna

Gold Efekton 2013 zdobyli:
– Tribal DDB Warszawa/Greenpeace Polska za kampanię Greenpeace Polska – Uwolnij Energię w kategorii specjalnej Kampania Społeczna

Nagrody w Efekton Awards przyznawane są za efektywność działań marketingowych i kampanii w internecie. Kampanie oceniane są przez Jury złożone z przedstawicieli: agencji interaktywnych, agencji performance-marketingowych, domów mediowych, sieci reklamowych, wydawców oraz osób skupionych wokół  rynku mediów i reklamy online.

Webstarfestival to konkurs na najlepsze strony i kreacje w Internecie. W 28 kategoriach tematycznych startują strony poddawane ocenie Internautów oraz Akademii Internetu, gremium złożonego z laureatów ubiegłych edycji. Niezależnie Akademia ocenia projekty złożone w WebstarCreative, części dla agencji interaktywnych, gdzie w 10 kategoriach oceniane są walory artystyczne i skuteczność kreacji. Akademia nominuje i wybiera również Człowieka Roku Polskiego Internetu.

Webstarfestival laureaci:
GRAND WEBSTAR CZŁOWIEK ROKU POLSKIEGO INTERNETU 2013
Bartek Gołębiowski – Dyrektor Kreatywny/GONG

GRAND WEBSTAR STRONA ROKU 2013
www.leroymerlin.pl – Unity Group
GRAND WEBSTAR CREATIVE 2013
Maximus Vodka Polska Facebook –Tribal  DDB Warszawa

Pozostałych laureatów można obejrzeć TUTAJ.

Partnerami tegorocznych edycji byli: KPMG, Związek Przedsiębiorców i Pracodawców, Ad-Vice, Goldbach Audience, WP.PL, HOSTERSI, INIS, interaktywnie.com, Marketer Plus, OOH Magazine, PRoto.pl, Redmobile, SARE.

Partnerami afterparty byli: WYBOROWA oraz Kafe Zielony Niedźwiedź.