Grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w ostatnim czasie powiększyło się o kolejne, nowe firmy Członkowskie. Członkami PIAP zostały firmy: MB MARKETING SOLUTIONS i Firma Handlowa Hofman.
– PIAP reprezentuje te same wartości, które są nam bliskie w codziennej pracy. Wysoka jakość świadczonych usług, solidność i rzetelność w działaniu to nasz wspólny mianownik. Dlatego wybór był oczywisty – mówi Anna Kruszyńska, Key Account Manager
Firma MB MARKETING SOLUTIONS na rynku reklamowym jest obecna od kilku lat. W tym czasie, dzięki profesjonalizmowi oraz kompleksowemu podejściu w zakresie marketingowej obsługi firm, zyskała grono stałych Klientów. Poza standardowymi produktami reklamowymi najwyższej jakości (m.in galanteria skórzana, ceramika, elektronika czy materiały piśmiennicze), MB Marketing Solutions będąc producentem, oferuje konkurencyjne ceny na druk solwentowy jak i na realizację masowej produkcji indywidualnej (import bezpośredni). Uzupełnienie działalności stanowi własne studio DTP oraz kompleksowa obsługa eventów.
Firma Handlowa Hofman zajmuje się od 13 lat dystrybucją zapalniczek a od 12 lat reprezentuje markę TOM w Polsce. Doskonała jakość, atrakcyjne wzornictwo i znakomita obsługa klientów pozwoliły firmie osiągnąć uznanie na krajowym rynku. Firma Handlowa Hofman oferuje produkty Firmy Elektronica SM-Handels GmbH, które sprzedawane są pod marką TOM.
– Po wielu latach współpracy z firmami branży reklamowej postanowiliśmy dołączyć do grona firm mających realny wpływ na rozwój tego rynku w Polsce. Mamy nadzieję, że jakość naszych usług dorówna jakości naszych produktów.Członkostwo w PIAP zobowiązuje – mówi Włodzimierz Hofman, właściciel Firmy Handlowej Hofman.