Logo

Marketing MIX

SKM SAR, Klub Brand Design i Mintel wspólnie o przyszłości branży FMCG

Już w czwartek 30 stycznia br. w siedzibie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR przy
ul. Czerskiej 8/10 odbędzie się organizowane wspólnie z Klubem Brand Design i Mintel jednodniowe seminarium. Tematem spotkania będzie „Przyszłość w branży FMCG”. Projekt skierowany jest do przedstawicieli świata klienckiego i agencyjnego.

Podczas spotkania zostaną poruszone następujące kwestie:
• Jak zachowują się nowe pokolenia konsumentów?
• Jak obecna niepewna sytuacja ekonomiczna wpływa na opakowania produktów?
• W jaki sposób innowacje zmieniają rynek FMCG?
• Jak przez opakowania produktów komunikować wartość, jakość i zaufanie?

– Uważamy, że takie spotkania jak „Przyszłość w branży FMCG” są ważne dla nas wszystkich – przedstawicieli agencji, po reklamodawców, jak i jednostek badawczych działających w tym obszarze. Przy obecnej dynamice zmian, wciąż zmieniających się trendach konieczne jest stałe ich śledzenie, analizowanie oraz dialog pomiędzy różnymi uczestnikami rynku. Dzięki temu wszyscy możemy na tym skorzystać. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że udało się zaprosić ekspertów z Mintel – to będzie bardzo pouczające spotkanie – oceniła Małgorzata Leniarska, Partner Zarządzający w Dragon Rouge.

Więcej na www.sar.org.pl