Jako sposób zademonstrowania możliwie największemu gronu ludzi, doskonałego komfortu gwarantowanego przez łóżko Sweet Bed by ibisTM, marka ibis wykreowała wyjątkowy test dla swojego rewolucyjnego konceptu łóżka: spędzić noc w miejscu, gdzie nikt wcześniej nie odważył się spać. Marka przekonała poszukiwacza przygód, Aarona Chervenaka, aby podjął się niezwykłego wyzwania spędzenia nocy na szczycie Diabelskiej Góry, w sercu amazońskiej dżungli. Ibis zaprasza użytkowników Internetu, aby obejrzeli wyprawę, która zaprowadziła Aarona i Sweet Bed by ibisTM do najwyższego punktu na tej niedostępnej górze, poprzez wciągającą platformę internetową, zaprojektowaną i zbudowaną przez agencję BETC.
Wyprawa, dowodzona przez Aarona Chervenaka i jego przyjaciela Garetha Jonesa, ma za zadanie poddać niezwykłej próbie łóżko Sweet Bed by ibisTM. Ich wyzwanie to udowodnić, że koncept nowego łóżka Sweet Bed, gwarantuje doskonały komfort i niezrównaną jakość snu, nawet w najbardziej odosobnionym i wyjątkowo nieprzyjaznym otoczeniu.
Cel ich ekspedycji to Góra Roraima (Diabelska Góra), prawdopodobnie jedno z najbardziej wrogich i niedostępnych miejsc na ziemi. Aaronowi i Garethowi towarzyszy ekipa profesjonalistów: lekarz Joe Wiesenburger, producentka Haley Edmonds i jej asystent Sylla Saint-Guily. Sprzęt konieczny do przeprowadzenia ekspedycji został dostarczony przez firmę Columbia, partnera wyprawy
i światowej renomy dostawcę ubrań i akcesoriów technicznych do outdooru.
W rezultacie ekspedycji powstał reportaż, filmowany dzień po dniu przez zespół Vice Productions, który można obejrzeć w Internecie. Przygoda rozpoczyna się w Manaus i aż do swego zakończenia będzie obfitować w niezaplanowane wydarzenia i liczne przeszkody, które staną na drodze naszych bohaterów. Tyle samo niespodzianek czeka użytkowników Internetu na platformie cyfrowej relacjonującej wyprawę, opracowanej specjalnie przez firmę BETC Digital.
Użytkownicy Internetu mogą przeżyć tę przygodę dzięki innowacyjnej platformie internetowej, pozwalającej śledzić poczynania wyprawy. Została ona przygotowana w HTML 5 i jest dostępna w 11 językach dla komputerów PC i Mac, jak również dla tabletów. Intuicyjny i wciągający do zabawy portal pozwoli użytkownikom na przeżycie tej przygody, odkrycie co działo się „z tyłu sceny”, a także na interakcje z członkami ekipy. Podczas całego czasu trwania ekspedycji proponowane są specjalne funkcje i treści, aby odbiorcy mogli przeżyć tę ekspedycję tak intensywnie, jak tylko jest to możliwe:
– Sceny filmowane z wielu kamer, gdzie użytkownik może wybrać kąt oglądania, głównie dzięki Go-Pros
– Ujęcia filmowane “z lotu ptaka”
– Widok panoramiczny 360° ze szczytu Diabelskiej Góry, który może być kontrolowany przez użytkowników
– Ukryte treści w trakcie trwania wyprawy: wywiady, nietypowe scenki, edytowalne fragmenty, tweety i zdjęcia na Instragramie, zamieszczane na żywo przez członków ekipy.
Projekt umożliwia śledzenie ekspedycji na mapie i kontrolę reportażu przez użytkownika, co pozwala każdemu widzowi poczuć się niemalże jednym z członków wyprawy.
– Sieć hoteli ibis, która posiada obecnie 1000 obiektów w 59 krajach, daje swoim gościom następującą obietnicę: “teraz wszędzie znajdziesz miejsce na doskonały sen!”. Naszym celem było dostarczenie konkretnej ilustracji tego zobowiązania, używając tego samego zabawnego tonu, który stosowaliśmy w naszych ostatnich kampaniach: Sweet Bed™ by ibis. Nowoczesność tego przedsięwzięcia i sposób, w jaki zostało wprowadzone w życie było także kluczową częścią naszego planu – tłumaczy Lara Faguais z Działu Strategii Reklamy i Mediów, zajmująca się segmentem ekonomicznym hoteli Accor.
Więcej na www.ibis-expedition.com