Logo

Marketing MIX

Digital One wspomaga Wyborową przy debiucie w Angoli

Agencja Digital One nawiązała współpracę z koncernem Pernod Ricard Polska. Pierwszym projektem agencji realizowanym dla nowego klienta są prace przy projekcie debiutu Wyborowej w Angoli. Kampania wprowadzająca markę na nowy rynek, z użyciem przygotowanych przez Digital One projektów, wystartuje w marcu.

Digital One przygotowała Key Visual dla tej kampanii oraz pomysły na jego adaptację na potrzeby materiałów POS i działań w punktach sprzedaży.

–  Zadanie postawione przed nami przez markę Wyborowa okazało się niestandardowe, a dodatkowym wyzwaniem było wejście produktu na nowy, dość egzotyczny dla przeciętnego Europejczyka rynek, jakim jest Angola. Przy tworzeniu projektu nie musieliśmy trzymać się dotychczasowego wizualnego kierunku i stylu w jakim prezentuje się klientom "Wyborowa". Niemniej jednak chcieliśmy zachować jakiś element łączący nowy Key Visual z dotychczasowymi elementami, używanymi w komunikacji wizualnej marki. Tym elementem była litera "W". Użyliśmy uniwersalnego podziału w jej konstrukcji tak, by zależnie od dostępności smaków na rynku, lokalna agencja mogła bez problemu wymieniać je zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem – mówi Krzysztof Turek, Head of Art w Digital One.

Debiut marki Wyborowa w Angoli obejmie kilka produktów z oferty tego brandu: wódki Wyborowa czysta i Wyborowa Black, jak również linię wódek smakowych „Smaki Świata”. Adaptacja Key Visual na materiały promocyjne POS znajduje się właśnie w fazie realizacji, launch marki Wyborowa na rynku angolskim zaplanowano na marzec.

–  Klimat koncepcji nie musiał nieść ze sobą powagi wizualnych rozwiązań w kategorii wódek, a wręcz przeciwnie: miał kojarzyć się z zabawą, imprezą, lekkością i różnorodnością smaków z portfolio wódek smakowych marki Wyborowa. Miał być "casual & fun"  –  dodaje prowadząca projekt Ewa Przyborowska, Senior Account Manager w Digital One.

Wódka Wyborowa jest ceniona przez znawców i smakoszy na całym świecie. Do jej produkcji używane jest wyselekcjonowane żyto, pochodzące z lokalnych upraw w zachodniej Polsce. Wódka Wyborowa od lat powstaje w Poznaniu, w gorzelni, która jest jedną z najstarszych i największych w Polsce. Wyborowa to jedna z najpopularniejszych w kraju i na świecie polskich marek alkoholi.