Logo

Marketing MIX

Ströer inauguruje nowy sezon OOH Academy

20 marca odbędzie się pierwszy w tym roku warsztat z serii OOH Academy. Marcowe spotkanie jest kontynuacją rozpoczętego wiosną 2013 r. cyklu edukacyjnego skierowanego do osób zawodowo zajmujących się kreacją i realizacją kampanii reklamowych oraz do wszystkich, którym zależy na znajomości i umiejętności wykorzystania w praktyce najnowszych trendów marketingowych. Podczas spotkań szkoleniowych eksperci rynku mediów i reklamy dzielą się swoją wiedzą m. in. na temat celu i sposobu łączenia reklamy zewnętrznej z technologiami mobilnymi, najnowocześniejszych sposobów planowania kampanii OOH oraz badania jej świadomego i nieuświadomionego wpływu na decyzje zaku-powe.  

Dotychczas odbyły się 2 edycje OOH Acadamy, w których wzięli udział pracownicy największych domów mediowych, natomiast w rolach prelegentów wystąpili uznani eksperci zewnętrzni oraz doświadczeni specjaliści z ramienia Grupy Ströer.

Kolejny warsztat z cyklu OOH Academy planowany jest na wrzesień 2014 roku. W dalszych etapach działalności edukacyjnej firma planuje m. in. organizację debat, forów dyskusyjnych oraz innych form wymiany doświadczeń, które uznane zostaną przez odbiorców za najatrak-cyjniejsze.

Więcej informacji znaleźć można na stronie: www.ooh-academy.stroer.pl