W małych i średnich firmach tkwi największy potencjał, ponieważ to ich jest najwięcej na rynku i to one wyrastają na potężne przedsiębiorstwa. Niestety wiele z nich nie wie, jak ważne są działania marketingowe, ani jakie z nich najlepiej wybierać. Projekt Lightblue ma rozwiązać ten problem.
Platforma Lightblue to portal ze zleceniami, który oferuje to wszystko, co inne podobne portale, jednak oprócz tego również coś jeszcze: kompleksowe doradztwo marketingowe. Przedsiębiorca, logując się na Lightblue, otrzymuje dostęp nie tylko do przetargów, lecz także do analizy potrzeb marketingowych, kreatora zamówień, kreatora umów handlowych, a także pomocy kontekstowej i e-learningu z zakresu marketingu.
Z drugiej strony projekt dedykowany jest freelancerom i małym agencjom, szukającym zleceń marketingowych (z zakresu reklamy, CI, stron internetowych oraz projektowania).
Za projektem stoi poznańska spółka, choć produkt dostępny jest w całej Polsce za pośrednictwem Internetu na stronie. Na razie Lightblue jest na etapie wchodzenia na rynek, jednak już planuje się rozwój platformy, np. poprzez wprowadzenie większej liczby produktów, w ramach których będą organizowane przetargi.
Projekt Lightblue jest innowacją na polskim rynku – nie było dotychczas darmowego narzędzia dla przedsiębiorców, składającego się z takich funkcjonalności. Lightblue Sp. z o.o. realizuje projekt pn. „Indigo Crush – platforma do obsługi nowoczesnych procesów marketingowych”
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki. Działanie 8.1 Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej.
Więcej na stronie.