Logo

Marketing MIX

Rozwój Ebola Play w Polsce

Ebola Play, największa w Europie Środkowej sieć reklamy rich mediowej, została nagrodzona w rankingu 2013 Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Firma, w rankingu najszybciej rozwijających się technologicznie innowacyjnych spółek w Europie Środkowej, została wyróżniona już po raz drugi. Swój sukces zawdzięcza wielu czynnikom.  W Polsce, działając od 2012, przeprowadziła ponad 100 kampanii reklamowych dla wielu renomowanych marek.  Nie ustaje też  we wprowadzaniu nowych rozwiązań w obszarze content marketingu (marketing treści).

– Wprowadzanie nowych usług na rynek polski i uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy sprawia mi ogromną satysfakcję – mówi Lilla Pawelec, Prezes Ebola Play Polska.  – Nasze formaty reklamowe video  rich media dają  klientom nieograniczone możliwości kreacji, a użytkownikom szansę na interakcję z marką.  Co ważne, jest to zaangażowanie z wyboru ponieważ, aby obejrzeć pełną treść, użytkownik musi sam uruchomić player. Dzięki oferowanej jakości udaje nam się uzyskać średni CTR z formatu na poziomie 5% ,co dokładnie mierzy nasz autorski system analityczny. Formaty rich media video to tylko część naszej propozycji. Obserwując dynamikę rynku oraz odpowiadając na potrzeby naszych klientów rozwijamy formaty umożliwiające prowadzenie zintegrowanego PR online, na kierowanie jakościowego ruchu do sklepów internetowych oraz na interaktywną prezentację produktów na witrynie sklepu.

– Jesteśmy zaszczyceni, że po raz drugi z rzędu znaleźliśmy się w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. W naszej firmie żyjemy innowacjami przez 24 godziny na dobę i w pracę wkładamy maksimum energii. Dzięki zbudowanej przez ostatnie miesiące sieci partnerów wydawców internetowych, jesteśmy w stanie dotrzeć do 97% polskich użytkowników Internetu. Nie ma dla nas znaczenia z jakiego urządzenia korzystają użytkownicy – czy są bardzo aktywni i posługują się smartfonami i tabletami, czy też laptopami. Nasze formaty są dostępne na każdej wielkości ekranu – powiedział Domonkos Bence, założyciel Ebola Play.

Ebola Media jest największą w Europie Środkowej, niezależną siecią reklamy rich mediowej, docierającą do 35 milionów użytkowników w regionie. Poprzez Ebola Play zrealizowała ona 800 kampanii dla najbardziej renomowanych marek. Założona w 2006 roku firma, ma siedziby w Warszawie, Budapeszcie i Zagrzebiu i zatrudnia ponad 60 osób.

Materiał opracowany na podstawie informacj Ebola Play.