Logo

Marketing MIX

Sochacki, Chrapek i Szoll wzmacniają zespół Posterscope Poland

Cezary Sochacki dołączył do zespołu Posterscope Poland na stanowisku Client Service Director. Odpowiedzialny jest za rozwój oferty, szczególnie w obszarach związanych z alternatywnymi kanałami komunikacji Out Of Home oraz New Business. Sochacki od ponad 18 lat związany z rynkiem reklamy. W latach 1996 – 2000 zdobywał doświadczenie w biurach reklamy prasy m.in. Gazety Wyborczej. Od 2000 do 2007 roku pracował dla domu mediowego MindShare Polska. Jako Client Service Manager, a potem Client Service Director tworzył kampanie dla takich klientów jak: Ford, Volvo, Samsung, Nike, Inteligo czy Kimberly-Clark. Równolegle zajmował się kontrolą realizacji wszelkich aktywności OOH domów mediowych MindShare Polska i The Media Insight oraz odpowiadał za negocjacje tych agencji w ramach GroupM. W latach 2007-2013 związany był z agencją ambientową New Look Advertising.

Nową osobą w zespole Posterscope jest też Aleksandra Chrapek. Jako Planning Buying Manager zajmie się planowaniem i zakupem kampanii w obszarze Out-of-Home. Wcześniej pracowała w domu mediowym PHD Media Direction.

Od połowy marca br. do zespołu agencji  dołączyła również Magdalena Szoll. Jako Ambient Executive będzie wspierać team realizujący kampanie w alternatywnych kanałach out-of-home, kierowany przez Izabelę Kotynię. Doświadczenie w realizacji kampanii ambient/btl zdobywała w agencji GMP (dawniej Globmedia).