Synertime rozpoczyna kompleksową obsługę PR Ogólnopolskiego Programu Edukacyjnego „Trzymaj formę” – największej tego typu inicjatywy w całej Unii Europejskiej. Program jest organizowany przez Główny Inspektorat Sanitarny oraz Polską Federację Producentów Żywności Związek Pracodawców (PFPŻ ZP) w ramach realizacji strategii Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) dotyczącej diety, aktywności fizycznej i zdrowia.
„Trzymaj formę” to program funkcjonujący już od 7 lat, jednak do tej pory nie był wspierany przez jakąkolwiek agencję. Do przetargu na jego obsługę zostały zaproszone agencje rekomendowane przez członków PFPŻ ZP. Dla trzech z nich agencja Synertime prowadzi od kilku lat działania komunikacyjne.
W ramach wsparcia „Trzymaj formę” Synertime odpowiada za kreację citilightów i koordynację biura prasowego programu, w tym działania z obszaru media relations, expert positioning.
– „Trzymaj formę” to czwarta inicjatywa edukacyjna związana z żywieniem i zdrowym stylem życia, którą obecnie obsługuje Synertime – mówi Barbara Labudda, Prezes Zarządu Synertime. Nasza wiedza i doświadczenie w tym obszarze przekonały również Polską Federację Producentów Żywności Związek Pracodawców do wyboru naszej agencji. Cieszę się, że będziemy teraz razem „Trzymać formę” – dodaje Labudda.