Firma Clear Channel Outdoor (CCO) jako pierwsza firma na świecie wprowadza na rynek mediów zewnętrznych mobilną interaktywną platformę reklamową o zasięgu globalnym, Connect. Jest to niezwykle nowatorskie rozwiązanie w skali światowej, którego celem jest ułatwienie markom docierania do konsumentów.
Panele reklamowe CCO umieszczone w miejscach dostępnych dla pieszych na całym świecie zostaną przekształcone w mobilne „centra zarządzania”, umożliwiające konsumentom uzyskanie dostępu do interaktywnych wiadomości od reklamodawców za pomocą smartfonów. Platforma Connect stanowi harmonijne połączenie rozwiązań mobilnych i komunikacji out-of-home, pozwalając markom aktywniej komunikować się z klientami podczas ich codziennych zajęć.
W początkowej fazie wdrożenia każdego miesiąca platforma będzie oferowała dostęp do 175 milionów konsumentów w 23 państwach położonych na 5 kontynentach każdego miesiąca, tworząc największą sieć tego rodzaju na świecie.
75 tysięcy obiektów na całym świecie zostanie wyposażonych w czytniki NFC, kody QR i/lub opcję SMS.
W Polsce platforma rusza w maju 2014. Będzie to docelowo 2 000 konstrukcji reklamowych typu Citylight w 8 głównych aglomeracjach pod nazwą City Connect. Zostaną wyposażone na stałe w czytniki NFC/QR, które za pomocą smartfonów pozwolą na przekierowanie z reklamy outdoor do kontentu reklamowego w sieci internetowej. Sieć City Connect to w 50% Citylighty w wiatach przystankowych, 30% naściennych i 20% na nośnikach wolnostojących.
www.clearchannel.com.pl