W najbliższym wydaniu OOH magazine top dyrektorowie marketingu opowiadają na pytania jakie działania marketingowe podejmować i jak kreować skuteczne kampanie? Tomasz Marszałł, Dyrektor Marketingu w PKO Banku Polskim, który znalazł się w zestawieniu „Top 50 Marketingowców Europy” opowiada nam o tym dlaczego uważa marketing za sztukę i jak plasujemy się w tej dziedzinie w stosunku do zachodnich kolegów. Z Leszkiem Kurnickim, Dyrektorem Wykonawczym ds. Marketingu PKN ORLEN SA, rozmawiamy o potencjale marketingu sportowego, a Jakuba Cicheckiego, Dyrektora Marketingu Jeronimo Martins Polska, pytamy o plany marketingowe sieci sklepów Biedronka.
W tym numerze przyglądamy się tekstyliom reklamowym, kalendarzom i torbom. Analizujemy również nowości w branży POS i Digital Signage – jakie są trendy w ich produkcji i projektowaniu, co się zmienia i jak nowoczesne technologie wpływają na ich rozwój.
O zmianach na rynku spowodowanych rozwojem nowych technologii i tym, kim jest Konsument Digitalny mówi Marcin Gieracz, pomysłodawca badań Shopping Show, analizujących preferencje konsumenckie. W numerze też o marketingu w sporcie i kulturze – analizujemy jego potencjał i zalety przyglądając się dużym akcjom sponsoringowym polskich firm.