Logo

Marketing MIX

Tatra w nowych opakowaniach od Wilk Studio

Trzecia co do wielkości marka ma nową szatę graficzną opakowań, które mają podkreślać jej górską naturę. Zmiana ma również na celu podkreślenie wysokiej jakości produktu oraz uwspółcześnienie wyglądu opakowania przy jednoczesnym zachowaniu jego piwnego charakteru.

– Zmiana opakowania ma charakter ewolucyjny, zachowana została kolorystyka i kluczowe elementy marki natomiast wzmocnione zostały cechy takie jak: męskość, górski charakter oraz wysoka jakość. Ponadto chcieliśmy aby opakowanie było dobrze widoczne na półce i przyciągało uwagę klientów. Wyniki badań konsu­menckich pokazują, że nowa szata graficzna bardzo podoba się piwoszom, wzrosła zauważalność marki w sklepie i chęć jej zakupu – mówi Magdalena Tondera Senior Brand Manager Tatry.

Zmiana opakowania dotyczy zarówno butelek, jak i puszek Tatry w obydwu wariantach: Jasne Pełne i Mocne. Zmieniają się również opakowania zbiorcze, tacki na puszki itp.