Logo

Marketing MIX

Costa Coffee z nową kampanią marketingową

W wyniku rebrandingu coffeeheaven zmieni się w COSTA COFFEE. Wspierająca ten proces kampania obejmuje swoim zasięgiem standardowe nośniki OOH, Outdoor niestandardowy (wielkoformatowe i niestandardowe elementy takie jak tablice, naklejki i ekrany w komunikacji miejskiej), kampanię radiową w stacjach ogólnopolskich oraz stacjach lokalnych nadających w stolicy, a także internet.

O zasięgu kampanii może świadczyć ilość zakupionych nośników, których jest ponad 1000. Około 200 bilboardów OOH, ponad 700 ekranów LCD w autobusach, infoscreeny i ramki w metrze oraz wsparcie siedmiu stacji radiowych zapewniają oczekiwane dotarcie.

Główną osią kampanii internetowej jest kampania display, gdzie poprzez odpowiedni dobór formatów podkreślany jest przekaz o Pauzie na kawę, którą można zrobić w kawiarniach Costa Cofee. Dzięki mechanizmowi geotargetowania działania docierają do mieszkańców stolicy, w której trwa pierwsza faza rebrandingu.

Działania marketingowe wokół rebrandingu rozpoczęły się w marcu, kiedy to wystartowała komunikacja „ZATRZYMAJ SIĘ – coffeeheaven zmienia się w Costa Cofee". W ten sposób komunikowano proces transformacji kawiarni objętych pierwszą fazą rebrandingu.

W maju planowana jest kontynuacja kampanii marketingowej oraz akcje specjalne w nowo otwartych kawiarniach.

Za zakup nośników odpowiada MediaCom.

Źródło: www.portalspozywczy.pl
fot. CHI Polska / materiały prasowe