Logo

Marketing MIX

Renault Captur reklamowany w klubach squashowych

Od początku kwietnia trwa kampania reklamowa samochodu Renault Captur prowadzona w klubach do gry w squasha. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis, OMD i Krewcy Krawcy.

Plakaty i naklejki Renault Captur umieszczono na kortach i w szatniach klubów squashowych w 11 miastach (Bydgoszcz, Gdańsk, Katowice, Kielce, Kraków, Łódź, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Warszawa i Wrocław). Każda z reklam zawiera hasło nawiązujące do sportowej rywalizacji.

Celem akcji, zaplanowanej do końca kwietnia, jest podkreślenie, że Renault Captur to samochód dla osób prowadzących aktywne życie pełne pasji, i dotarcie z tym przekazem do takiej grupy konsumentów.

Kreację kampanii przygotowały agencje Publicis i Krewcy Krawcy, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl