Na nośnikach Motorway 12×4 m, należących do firmy reklamy wielkoformatowej Jet Line, rozpoczęła się wielkoformatowa kampania promująca ofertę deli2go.
Przekąski deli2go to część oferty gastronomicznej, dostępnej w ponad 300 stacjach SHELL w Polsce. Rozpoczęta właśnie kampania outdoorowa towarzyszy specjalnie przygotowanej akcji promocyjnej.
– Deli2go to produkt adresowany do użytkowników dróg, kampania adresowana jest do podróżujących samochodami po Polsce, a więc wybór tablic przy trasach jest najlepszą decyzją. Zarekomendowaliśmy nośniki z naszej sieci w Polsce znajdujące się w maksymalnie najbliższej odległości od stacji SHELL, w których trwa promocja deli2go – mówi Ania Żegocka, odpowiadająca za koordynację kampanii w Jet Line.
Do kampanii zostały wybrane nośniki zlokalizowane m.in. w Tczewie, Legnicy, Szczecinie czy Łodzi. Promocja i kampania outdoorowa trwa do końca czerwca, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom.