Marketing MIX OKNOPLAST „Sponsorem Meczu” Inter Mediolan – Napoli

OKNOPLAST „Sponsorem Meczu” Inter Mediolan – Napoli

0

Firma OKNOPLAST była „Sponsorem Meczu” – niedawnego hitu włoskiej ligi na stadionie Giuseppe Meazza pomiędzy Interem Mediolan a Napoli.  Z tej okazji na stadionie pojawiło się jeszcze więcej elementów reklamowych i komunikacji marketingowej z logo Top Sponsora mediolańskich gwiazd piłkarskich, a specjalnego wywiadu udzielił Brazylijczyk Juan Jesus, który obecnie leczy kontuzję zerwanego więzadła krzyżowego.

26 kwietnia na słynnym San Siro we Włoszech odbył się ”Wielki Mecz OKNOPLAST”, który rozegrali podopieczni Waltera Mazzarriego  oraz Rafaela Beniteza. OKNOPLAST jako Top Sponsor legendarnego klubu z Mediolanu został, obok dwóch czołowych drużyn włoskiej serii A – czyli Interu Mediolan oraz klubu SSC Napoli, „trzecim” bohaterem tej imprezy sportowej. Polska firma była „Sponsorem Meczu”, a w specjalnej strefie na stadionie  gościło blisko stu czołowych Partnerów Handlowych OKNOPLAST. Gościem honorowym był jednak zawodnik Interu Mediolan – Juan Jesus, który po meczu w specjalnej strefie VIP rozdawał autografy, pozował do zdjęć oraz udzielił wywiadu. Piłkarz grający w Interze na pozycji obrońcy obecnie przebywający na zwolnieniu z powodu kontuzji zerwanego więzadła krzyżowego zdradził m.in. jaka jest jego pierwsza myśl, kiedy rano otwiera okno oraz zapewnił kibiców, że na boisko wróci jeszcze silniejszy.

Spotkanie na San Siro między Interem a Napoli, mimo wielu okazji obu drużyn zakończyło się bezbramkowym remisem.

OKNOPLAST rozpoczął współpracę z klubem Inter Mediolan w styczniu 2012 roku. Umowa z  czołowym europejskim klubem  to wynik konsekwentnie realizowanej strategii marketingowej firmy – umacniania pozycji na każdym rynku, na którym firma operuje.

Umowa z Interem obowiązuje do połowy 2015 roku i obejmuje ona m.in. umieszczenie logotypu OKNOPLAST na stadionie podczas meczy – na bandach video i ekranach,  oraz w Centrum Sportowym im. Angelo Morattiego w Appiano Gentile. Reklama firmy pojawia się również na stronie internetowej klubu. W ramach współpracy OKNOPLAST ma prawo m.in. posługiwać się logotypem „Top Sponsor Interu Mediolan” oraz zdjęciami piłkarzy w swoich materiałach reklamowych.

Więcej informacji znajduje się na: www.oknoplast.com.pl.