Ukazała się najnowsza publikacja Ikonos, polskiego producenta i dystrybutora materiałów do druku wielkoformatowego. W najnowszym katalogu nie zabrakło mediowych premier i korzyści dla obecnych i potencjalnych klientów.
– W katalogu WIOSNA / LATO IKONOS 2014 ponownie zrezygnowaliśmy z podawania cen, pokazaliśmy tylko kilka wybranych, dlatego, że jesteśmy elastyczni, znamy wartość swoich produktów ale potrafimy dostosować się indywidualnie do potrzeb danego klienta, jego kontraktu i sytuacji na rynku. To że jesteśmy producentem i posiadamy bardzo szeroką paletę produktów pozwala nam gwarantować najniższą cenę. Wystarczy zadzwonić do naszych doradców – mówi Paweł Stania z firmy Atrium. W najnowszym katalogu IKONOS WIOSNA / LATO 2014, można zapoznać się z ofertą producenta materiałów wszelkich kategorii, a także pakietem usług dodatkowych.
Druk LFP charakteryzuje się dużą różnorodnością typów podłoży, pośród których możemy wyodrębnić: banery powlekane, banery laminowane, blockouty, siatki, folie monomeryczne, folie polimeryczne, folie wylewane, laminaty, folie okienne, papiery blueback, papiery whiteback, materiały do POS, papiery fotograficzne, flagi, fototapety, papiery termo-transferowe, tekstylia, canvasy, folie tuningowe i materiały specjalne.
Pierwsi klienci otrzymali dostęp do testowej wersji platformy ok 2 lata temu. „W 2013 roku została wdrożona druga, całkowicie przebudowana wersja systemu. Dziś każdy kontrahent naszej firmy, po rejestracji ma możliwość korzystania z naszej platformy” – mówi Paweł Stania, kierownik działu marketingu firmy Atrium Centrum Ploterowe. „Nasza platforma to nie jest zwykły sklep internetowy, mimo że wizualnie może budzić takie skojarzenia. Poszliśmy o krok dalej, zarówno w zakresie technologii, jak i korzyści które ta forma komunikacji za sobą niesie.” – tłumaczy Paweł Stania.
– Najważniejszym atutem jakie daje platforma jest dostęp do jeszcze niższych cen niż u handlowca. Po drugie wszystkie ceny można indywidualnie negocjować. To samo się tyczy rabatów. Odróżnia to nas od konkurencji. Każdego kontrahenta traktujemy indywidualnie, przez co gwarantujemy mu najlepsze produkty i najlepsze ceny na rynku – kontynuuje Stania.
– Poprzez platformę, nasi klienci otrzymują dostęp do ponad pół tysiąca produktów, mając podgląd na nasze stany magazynowe w następujących grupach towarowych: media do ploterów solwentowych i UV, media do ploterów wodnych i pigmentowych, media do zabezpieczania wydruków, media do oklejania pojazdów, płyty oraz akcesoria i części do ploterów. Systematycznie będziemy powiększać portfolio naszych produktów – wyjaśnia Paweł Stania.
Dostęp do platformy to nie tylko dostęp do materiałów. – Użytkownicy B2B otrzymują szereg funkcjonalności m.in. wspomniane jeszcze niższe ceny przy zamówieniach składanych drogą elektroniczną, indywidualne ceny i rabaty, dostęp do systemu 24/7, zawsze aktualna najszerszą ofertę materiałów i atramentów, promocje, wyprzedaże, bestsellery, dostęp do zamówień, ich historii i stanów on-line, płatności i rozliczenia oraz e-faktury – wymienia Stania.
Dodatkową zachętą dla partnerów B2B jest system punktowy. – Wprowadziliśmy system zbierania punktów. Nie jest to innowacyjny pomysł, znamy go bowiem ze stacji benzynowych czy hipermarketów jednakże w branży LFP jesteśmy pierwsi. Nasi klienci za zakupy materiałów otrzymują punkty, które mogą wymieniać nagrody takie jak sprzęty RTV, wycieczki, bony towarowe i inne – kończy Paweł Stania.
Oprócz rozwoju technologii, Ikonos inwestuje także w aspekt logistyczny. Ostatnio, poznański i krakowski oddział firmy przeniósł się do nowych magazynów. Niedawno oddaliśmy w Opolu, do użytku drugi, centralny magazyn wysokiego składowania. Trzeci już jest w budowie i będziemy z niego korzystać już w 2014 roku. Inwestycji nie brakuje także w dziale produkcji. Firma uruchomiła system dopalania powietrza procesowego, uruchomiliśmy też nowe systemy konfekcjonowania, które powiększyły nasze moce produkcyjne. „Wszystkie te działania sprawiają, że jesteśmy silnym i wiarygodnym parterem dla naszych kontrahentów, z którym można się związać na lata” – kończy szef działu marketingu Atrium.
Więcej informacji na stronie.