Logo

Marketing MIX

Nowa spółka w ramach poznańskiej Upright Group – mForce

Spółka wywodząca się z PMT Marketing System została utworzona, aby w jeszcze efektywniejszy sposób współpracować z klientami. O potencjalnych korzyściach płynących ze współpracy ma mówić już samo hasło firmy: „building profits together”.

– Nie ma projektu prosprzedażowego, którego nie jesteśmy w stanie zorganizować – opisuje w jednym zdaniu misję firmy Dyrektor Zarządzający, Mirosław Kahl. – MForce to spółka wyspecjalizowana w budowaniu projektów wspierających sprzedaż dla klientów – oczekujących indywidualnych, dopasowanych rozwiązań. Naszą unikalną cechą są ludzie i budowanie takiej relacji z klientami, by nasi pracownicy byli przedłużeniem ich struktury organizacyjnej. Sukces naszego klienta, to potwierdzenie naszej skuteczności – dodaje Mirosław Kahl.

MForce wykorzystuje przewagę jaką daje udział w grupie Upright. Korzystanie z zasobów i doświadczenia znaczącego gracza na rynku outsourcingu procesów biznesowych w Polsce daje poczucie stabilizacji i bezpieczeństwa.

Ze względu na indywidualne podejście i realizację dedykowanych projektów, oferta spółki skierowana jest do klientów, którzy posługują się zespołami sprzedażowymi o dowolnej skali. Sukces nowej firmy i 8.500 obsługiwanych punktów handlowych, to efekt ciężkiej pracy. Jej miarą jest liczba 4,5 miliona kilometrów przemierzonych w zeszłym roku przez pracowników obsługujących punkty handlowe i realizujących akcje specjalne.