Logo

Marketing MIX

Clear Channel Poland wprowadza 5. sieć dedykowaną – City TRAFFIC

Clear Channel Poland wprowadza do swojej oferty kolejną, już 5. sieć dedykowaną – City TRAFFIC.
To pierwsze na rynku, opisane wskaźnikami, rozwiązanie dla formatu 6×3. City TRAFFIC to stała oferta 150 powierzchni 6×3, w 8 największych aglomeracjach, wybranych pod kątem największego natężenia ruchu kołowego. Stworzona przy współpracy z liderem badań i analiz na rynku – firmą Acxiom, gwarantuje 40% wyższą od średniej liczbę kontaktów mobilnych z reklamą. To również duże ułatwienie w planowaniu kampanii na formacie 6×3, z pewnością wskaźników mediowych efektywności kampanii.

Statystyki pokazują, że na przestrzeni tylko 4 lat (2013 vs.2009) ilość czasu jaki spędzamy w pojazdach wzrósł o ponad 31%, coraz wolniej poruszamy się również po mieście, ze względu na nasilający się stale ruch kołowy. Dlatego też Clear Channel Poland zaprosilł do współpracy firmę Acxiom, w ramach przebadania ich powierzchni 6×3 (a mają ich w Polsce prawie 1800) pod kątem największego natężenia ruchu. Wybrano 150 powierzchni, które zarówno w transporcie indywidualnym, jak i publicznym, mają najwyższe wskaźniki natężenia.

– Sieć City Traffic stworzyliśmy w oparciu o skonstruowany przez nas, niedostępny dotychczas
na rynku tablic 6×3, indeks „Liczby mobilnych obserwatorów reklamy”. Wskaźnik ten umożliwia przekazanie reklamodawcom wiarygodną liczbę uczestników ruchu kołowego, które mają szansę zapoznać się z reklamą zewnętrzną. Analizy przeprowadziliśmy z zachowaniem wszelkich zasad statystyki – mówi Paweł Bera, Product Specialist z Działu Analiz Acxiom.

– Nasze sieci dedykowane mają swoją zasłużoną renomę na rynku, dają wskaźniki mediowe kampanii – mówi Artur Biernacki, Research Director, Clear Channel Poland – dotąd jednak koncentrowały się wokół citylightów. Nasi klienci doceniają i wracają do sieci City LEJDIS, City YOUNG, City DINKs i City MANAGER. Chcemy teraz ułatwić planowanie kampanii w formacie 6×3. I dajemy na to certyfikat jakości firmy badawczej Acxiom, która wygenerowała wskaźniki mediowe dla sieci. City TRAFFIC gwarantuje optymalną dystrybucji, skuteczny zasięg, efektywną liczbę powierzchni 6×3 w kampanii, a to wszystko dla mediaplanera oznacza skrócenie czasu konstruowania kampanii  oraz rozwiązuje problem pozyskania najlepszych lokalizacji, bo zwykle te są zarezerwowane kontraktami rocznymi.