Logo

Trade marketing

Brazylisjki styl opakowania Dorato

Dorato inauguruje sportowy karnawał w gorących brazylijskich rytmach. Motywem przewodnim nowej kampanii promocyjnej marki będzie szalona zabawa, celebracja i wielkie święto sportu. Wystartowaliśmy  1 czerwca i nie zwalniamy tempa przez całe wakacje. Limitowana edycja Dorato do Brasil to idealna propozycja na czas drugiego tegorocznego karnawału, czyli Brazylijskiego Mundialu.

Tegoroczny Mundial zapowiada się jako wyjątkowo ekscytujące wydarzenie sportowe. Brazylia to nie tylko kraj, w którym piłka nożna jest sportem narodowym. To przede wszystkim kraj słynący ze swojego zamiłowania do karnawału i niezwykłej umiejętności cieszenia się z wyjątkowych chwil.

Dorato do Brasil to nowa, limitowana edycja Dorato Bianco z niezwykle ekspresyjną grafiką na butelce, nawiązującą do barw brazylijskiej flagi, a tematycznie do żywiołowego tańca i pulsującego rytmu karnawałowej zabawy.

Nowa edycja Dorato będzie dostępna w kanałach: tradycyjnym i nowoczesnym, we wszystkich najważniejszych sieciach hipermarketów w Polsce: Tesco, Carrefour, Auchan, Real, Makro, Selgros, Leclerc, Polomarket na terenie całego kraju. Do punktów sprzedaży trafi 100 000 sztuk limitowanej serii Dorato Bianco o pojemności 750 ml. Promocję konsumencką, która potrwa do wyczerpania zapasów, będą wspierały atrakcyjne materiały POS i ekspozycje specjalne.

Za kreację serii limitowanej odpowiada Agencja WALK CREATIVE, a za jej komunikację  Agencja Kuźnia PR.