Rusza kampania sponsoringowa „Run Zero” – w której marka zaprasza do udziału w imprezie zaplanowanej na sierpień 2014 r.
Imprezą i spotem „Run Zero”, który na nią zaprasza, Warka Radler 0,0% śmiało wkracza w obszary aktywnego spędzania czasu. Najnowszy radler od Warki poszerza wachlarz tradycyjnych piwnych okazji, wchodząc w te zarezerwowane do tej pory dla napojów bezalkoholowych. Do klasycznych „radlerowych” sytuacji, jak grillowanie czy letnie imprezy na świeżym powietrzu, dochodzą teraz nowe, w których bezalkoholowy radler zastępuje tradycyjne napoje orzeźwiające, poczynając od gaszenia pragnienia podczas rekreacji na świeżym powietrzu czy w czasie letnich podróży, aż do towarzyszenia posiłkom w ciągu dnia.
Tak powstał pomysł na sponsoring eventu, w którym marka przedstawi się konsumentom w nowych okolicznościach i zaprosi ich do udziału w wydarzeniu o charakterze sportowo-rekreacyjnym, ale jednocześnie, dzięki wprowadzeniu elementu gry miejskiej, pełnego radości i towarzyskiego charakteru, zgodnego z duchem marki.
Spot 30 s. przygotowany dla sponsoringowej kampanii będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, a także w kanałach VOD. Kampanię wspierają działania PR i online na profilu Warki Radler, który jest jednym z największych profili piwnych na polskim Facebooku. 13 czerwca 2014 r. ruszyła także strona www.runzero.pl, gdzie miłośnicy bezalkoholowego orzeźwienia o smaku Warki Radler 0,0% będą mogli zgłosić swój udział sierpniowej w imprezie.
Fani Warki Radler na Facebooku jak zwykle byli pierwszymi widzami spotu sponsorskiego. Premiera miała miejsce w piątek poprzedzający poniedziałkowy start kampanii telewizyjnej. Bezpośredni link do spotu TUTAJ.
Kampanię dla Warki Radler przygotowały agencje: ATL – agencja Just, BTL – Man at Work, PR – agencja Roots PR, online – agencja Hypercrew, media zaplanował dom mediowy MediaVest. Działania samplingowe dla Warki Radler 0,0% prowadzi agencja H2O, a sierpniowy event organizuje agencja Polymus. Spot został wyprodukowany przez dom produkcyjny „Film Produkcja”.