Logo

Trade marketing

(Nie)nasyceni kolorem – Konica Minolta o kolorze

(Nie)nasyceni kolorem to cykl warsztatów Konica Minolta prezentujących potencjał cyfrowego druku kolorowego. Podczas trwających od 24 do 26 czerwca spotkań klienci i partnerzy biznesowi mogli poznać możliwości pierwszego cyfrowego systemu produkcyjnego wykorzystującego technologię tonerów High Chroma – bizhub PRESS C70hc.

W trakcie warsztatów omówiono najważniejsze obszary, w których zastosowanie będzie miała nowoczesna technologia kolorowego druku cyfrowego. Rozwój w tym segmencie jest silnie związany z ewolucją współczesnej komunikacji marketingowej. Twórcy kampanii promocyjnych chętnie łączą różnorodne narzędzia i kanały komunikacji. Materiały drukowane, a szczególnie te wyprodukowane w cyfrowym druku produkcyjnym, stanowią bardzo ważnym elementem cross mediowych działań. Przesądzają o tym możliwość szybkiej realizacji, personalizacji materiałów oraz konkurencyjna cena. Szczególnie ważnym czynnikiem jest również kolor, jakość odwzorowania i spójność na każdym etapie kampanii marketingowej.

Prezentowany podczas spotkań bizhub PRESS C70hc to pierwszy system, który w druku produkcyjnym pozwala wykorzystać potencjał autorskiego tonera Konica Minolta – High Chroma. To rozwiązanie umożliwia zarówno repro¬dukcję większego zakresu kolorów sRGB jak i kolorów Pantone. Dzięki algorytmowi poprawiającemu nasycenie kolorów, bizhub C70hc oferuje szerszą niż dotychczas przestrzeń kolorystyczną która nie była drukowalna z użyciem standardowych systemów CMYK

– Kolor jest niewątpliwie jednym z najważniejszych trendów rozwoju dla cyfrowego druku produkcyjnego. Inwestycja w najnowsze technologie to decyzja, która pozwoli rozszerzyć zakres usług i zbudować przewagę konkurencyjną – powiedział Mateusz Woźniak, Dyrektor Sprzedaży Systemów Produkcyjnych Konica Minolta Business Solutions.  – Szczególnie, że według danych Pira w 2015 roku druk kolorowy będzie stanowił 60% wartości polskiego rynku usług druku cyfrowego – dodał.

www.konicaminolta.pl