Logo

Trade marketing

Nowe limitowane opakowanie Passoã

Likier Passoã stworzył limitowaną letnią edycję opakowania, zaprojektowaną przez brazylijskiego projektanta Matheusa Klebera. Jest to już druga specjalna edycja wyprodukowana wspólnie z artystą.

Jak podkreślił projektant  Matheus Kleber, najnowszy projekt opakowania ma być hołdem dla Brazylii, dla której rok 2014 jest szczególnie wyjątkowy. W swoim projekcie wykorzystał charakterystyczne, soczyste barwy, ułożone w abstrakcyjne kształty, aby w pełni oddać tropikalną atmosferę Brazylii. Projektant inspirował się ulicznymi fiestami, jak na przykład święto São João, podczas którego ozdabia się ulice małymi kolorowymi flagami. Najnowsze opakowanie Passoã ma być zatem kwitnącą, elektryzującą butelką, nawiązującą do gorących, brazylijskich nocy, pełnych rytmów samby i udanej zabawy.

Egzotyczny likier Passoã, powstały w 1986 roku w Brazylii, jest kwintesencją latynoskiego charakteru. Stworzony z owoców pasji, czyli wyjątkowych połączeń brazylijskiej marakui, czerwonych jagód, cytrusów oraz innych unikalnych roślin i owoców, idealnie łączy się nie tylko z sokiem pomarańczowym i jabłkowym, ale jest również podstawą wyszukanych tropikalnych koktajli, kojarzących się z letnim orzeźwieniem. Cechą rozpoznawalną Passoã jest intensywny, jasnoczerwony kolor, uosabiający żywiołowy charakter kraju, z którego pochodzi – Brazylii.

Dystrybutorem marki Passoa na rynku polskim jest firma CEDC.