Logo

Trade marketing

Fotolia ogłasza konkurs na najlepsze zdjęcie Instant

Fotolia ogłasza konkurs dla użytkowników aplikacji Fotolia Instant dla Androida. Najlepiej sprzedające się zdjęcie Kolekcji Instant w 2014 roku zostanie nagrodzone 15 000 PLN. Aplikacja zadebiutowała na rynku w zeszłym tygodniu i zanotowała już ponad 15 000 pobrań.

Celem konkursu jest zachęcenie użytkowników smartfonów do sprzedaży swoich zdjęć oraz zakomunikowania, że teraz każdy fotograf może zacząć zarabiać na swoich zdjęciach, bez względu na sprzęt czy zawodowe doświadczenie.

Najnowsze dane dotyczące aplikacji Fotolia Instant (dostępnej do pobrania za darmo na www.fotolia.com/Instant) pokazują rosnącą popularność mobilnej fotografii: wersja aplikacji na Androida zanotowała ponad 15 000 pobrań w pierwszym tygodniu, a ponad 5 000 osób zainstalowało w tym czasie aplikację dla użytkowników systemu iOS, która jest dostępna od października 2013 roku. Do tej pory z kolekcji Fotolia Instant zostało sprzedanych ponad 50 000 zdjęć. Liczby te dowodzą, że świeży, spontaniczny i niepowtarzalny styl zdjęć ze smartfonów jest poszukiwany przez profesjonalnych nabywców zdjęć z całego świata.

Konkurs dla użytkowników Androida odbywa się równolegle z trwającym już konkursem dla osób korzystających z aplikacji w systemie iOS, który rozpoczął się w marcu tego roku. Jego zwycięzca, którego obraz wygeneruje największą sprzedaż do 31 grudnia 2014 roku, także otrzyma nagrodę o wartości 15 000 PLN. Łącznie dla zwycięzców obydwóch konkursów bank zdjęć Fotolia przeznaczył w tym roku 30 000 PLN nagrody.
Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji na temat Konkursu Instant oraz aplikacji prosimy odwiedzić stronę konkursu Instant, Google Play i iTunes App Store.