W związku z rozwojem usług wsparcia sprzedaży, POS Media Poland wyodrębniła, w swoich strukturach, nowy dział, dedykowany obsłudze klientów zorientowanych na działania promocyjne.
– Stworzenie osobnego działu, zajmującego się wyłącznie szeroko rozumianymi promocjami wsparcia sprzedaży, było konsekwencją naszej dotychczasowej działalności. Portfolio klientów zainteresowanych tego typu aktywnościami znacząco wzrosło. Aby jakość naszych usług była na najwyższym poziomie, postanowiliśmy wyodrębnić komórkę specjalizującą się w tej konkretnej usłudze – podkreśla Marta Kulcak-Boryń Country Manager
Osoby tworzące nowy dział, związane są z rynkiem marketingu od wielu lat. – Doświadczenie i zaangażowanie zespołu jest gwarantem powodzenia każdej akcji zleconej przez klienta naszej firmie – dodaje Marta Kulcak-Boryń.
POS Media Poland, oprócz dotychczasowej oferty czyli działań In-store, ma do zaoferowania swoim klientom szeroki wachlarz działań takich jak: animacje, degustacje, samplingi, demo pokazy, eventy. W ciągu ostatnich kilku tygodni POS Media Poland zrealizowała animacje sprzedaży między innymi dla marek MATTEL, Melt Water, Himalay.