Logo

Trade marketing

Nowa butelka Kropli Beskidu 0,75l

W odpowiedzi na potrzeby osób aktywnie uprawiających sport, Kropla Beskidu wprowadza nowy wariant opakowania o pojemności 0,75l, któremu towarzyszy wsparcie w punktach sprzedaży.

Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP  wynika, że odsetek Polaków nie uprawiających żadnego sportu maleje. Jeszcze pod koniec XX w. aż 75% z nas twierdziło, że aktywność jest im obca. W 2012 roku statystyki te całkowicie się odwróciły – zaledwie 25% Polaków stroni od zajęć ruchowych.

Polacy – świadomi jak ważna dla naszego samopoczucia jest aktywność – chętnie sięgają po produkty, które ją ułatwiają i wspierają. Dlatego Kropla Beskidu, marka od zawsze włączająca się w promocję ruchu wśród swoich konsumentów,  postanowiła wprowadzić nową butelkę o poręcznej pojemności 0,75l. Także design opakowania został  dedykowany osobom  aktywnym. Opływowy, nowoczesny kształt dopasowany do dłoni oraz sportowa nakrętka pozwalają na swobodne picie wody nawet w trakcie ruchu – na rowerze, spacerze czy w trakcie zabawy na świeżym powietrzu.

– Podczas ruchu warto mieć zawsze pod ręką wodę. Nowa butelka Kropli Beskidu to rozwiązanie, które jest odpowiedzią na oczekiwania naszych konsumentów, szukających wygodnego opakowania o idealnej pojemności – podkreśla Damian Podawca Marketing Activation Manager Kropli Beskidu.

Kropla Beskidu 0,75l pojawi się w sklepach w drugiej połowie września. Wprowadzeniu nowej butelki towarzyszyć będzie silne wsparcie w punktach sprzedaży w postaci atrakcyjnych materiałów POS.

Za kreację materiałów POS odpowiada agencja Fortis. Obsługa PR – agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.