Logo

Trade marketing

Rusza kampania NESTEA „Zimowa Śliwka” ze wsparciem reklamowym

Wraz z nadejściem zimowych dni ma swoją premierę zimowa, limitowana edycja NESTEA Zimowa Śliwka. Sezonowe powiększenie portfolio przez markę to odpowiedź na oczekiwania coraz bardziej wymagającego konsumenta, który poszukuje nowych smaków i alternatywy dla tradycyjnych napojów. To także zaproszenie do zabawy z kategorią mrożonych herbat.

Nowość z dodatkiem ekstraktu z czarnej herbaty oraz śliwki i miodu to rozgrzewająca propozycja na nadchodzące zimowe tygodnie. Zimowa edycja popularnego napoju jest wyjątkowa nie tylko ze względu na smak, ale także z uwagi na możliwe formy podania. Smakuje świetnie zarówno na ciepło jak i na gorąco.

– Nasz konsument lubi nowości, jest także ciekawy nowych rozwiązań oferowanych przez dobrze znaną mu markę. Dlatego staramy się spełniać jego oczekiwania i zaskakiwać oryginalnymi wariantami smakowymi. Teraz, kiedy termometr wskazuje coraz niższe temperatury, zachęcamy do spróbowania NESTEA Zimowa Śliwka, która jest oryginalną i innowacyjną propozycją wśród kategorii herbat mrożonych. Wierzymy, że edycja limitowana idealnie wpisze się w gusta naszych konsumentów – komentuje Wioletta Bartosiewicz, Marketing Activation Manager NESTEA, Coca-Cola Poland Services.

Nowość NESTEA pojawiła się na rynku w listopadzie. Wprowadzeniu produktu towarzyszy wsparcie reklamowe: spot telewizyjny, działania PR, materiały POS oraz sampling.

Wsparcie ATL koordynuje agencja McCann Worldgroup. Dom mediowy Mediacom jest autorem planowania i zakupu mediów. Strategię działań PR przygotowała i realizuje agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Projektowaniem i produkcją materiałów POS zajmuje się agencja reklamowa Fortis. Za działania w obszarze samplingu odpowiada Havas Worldwide.

Nowa NESTEA Zimowa Śliwka dostępna jest w butelce 0,5l oraz dużym 1,5l opakowaniu.

www.nestea.pl