W czwartym kwartale br. w sprzedaży pojawiły się nowe opakowania marki Okocim. Projekt jest rozwinięciem strategii wybranej w 2013 roku. Nowa grafika podkreśla charakter marki wykorzystując postać kozła, który do tej pory widniał w logotypie.
Od chwili obecnej będzie odgrywał dużo większą rolę, w przyszłości stając się symbolem, z którym konsumenci będą mogli kojarzyć Okocimia.
Kozioł stanowi uosobienie wartości reprezentowanych przez markę Okocim – jest odważny, energiczny, pewny siebie i gotowy do podejmowania działań. Dynamiczna, nowoczesna grafika, karbonowe tło oraz poza zwierzęcia przywodząca na myśl wzburzonego mustanga stojącego dęba sprawiają, że projekt wyróżnia się i jest mocny
w przekazie. Wzmocnione zostało także liternictwo – nowa czcionka
z “twardszymi szeryfami” podkreśla męski charakter marki. Autorem projektu opakowań jest Studio Projektowe Ikar.
– Chcemy budować odsłonę wizualną marki, która odda jej charakter, a jednocześnie zwiększy jej rozpoznawalność. Zdecydowaliśmy się na kozła ponieważ stanowi naturalny przykład wartości wpisanych w świat marki symbolizując siłę i odwagę, które są dla Okocimia kluczowe. Kozła połączyliśmy z karbonową fakturą, by nadać opakowaniom nowoczesny i innowacyjny charakter. To sprawia, że są one propozycją dla tych, którzy nie boją się wyzwań i wytrwale dążą do celu. – mówi Bartosz Grodny, Menedżer Marki Okocim.