Logo

Trade marketing

Dwa złota dla Willson & Brown w konkursie SUPERSTAR DE 2014

W dniach 5-6 listopada odbyła się 21 edycja najważniejszego konkursu branży POS na rynku niemieckim – SUPERSTAR DE. Zgłoszone przez Willson & Brown displaye zdobyły dwie główne nagrody w swoich kategoriach. Obydwie produkcje zostały przygotowane dla Diageo Polska w ramach strategii promocyjnej Iconic Visibility. Pierwsza z nich łączy światy dwóch różnych marek whisky z portfolio firmy – Johnnie Walker i Bushmills. Projektantom udało się znaleźć sposób dotarcia do dwóch grup docelowych w jednej ekspozycji, prezentując cechy obydwu marek. Drugą nagrodzoną produkcją jest display Captain Morgan, a jej głównymi celami były zwiększenie rozpoznawalności marki i ugruntowanie znajomości walorów smakowych rumu.

Jury oceniło łącznie 84 rozwiązania przeznaczone do miejsc sprzedaży i przyznało łącznie 40 nagród.