Logo

Marketing MIX

Ponad 15 mln zł dla Ryanair za promocję kujawsko-pomorskiego

Województwo kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz i Toruń przez najbliższe trzy lata będą promowane w liniach lotniczych oraz na międzynarodowych trasach lotniczych. Przetarg wygrały linie lotnicze Ryanair wspólnie z Toruńską Agencją Rozwoju Regionalnego, była to jednocześnie jedyna oferta złożona w przetargu.

Promocja ma odbywać się m.in. poprzez zamieszczenie na stronach i podstronach internetowych przewoźnika banerów reklamowych regionu, umieszczenie na kadłubie dwóch samolotów reklamy w formie napisu i grafiki promującej region i oba miasta. Ponadto kujawsko-pomorskie oraz Bydgoszcz i Toruń mają być promowane w materiałach promocyjnych przewoźnika wysyłanych pocztą mailową, a także w magazynie pokładowym Ryanair.

Działania te będą realizowane od momentu podpisania umowy do 28 października 2017 roku. Ich budżet wynosi 15,35 mln zł brutto.

Dysponując takim budżetem moglibyśmy zorganizować promocję w iście toruńskim stylu:

Kupując 500 tys. lampionów Kopernika ZOBACZ

Kupując 301 tys. kufrów Słodkich Skarbów ZOBACZ

Kupując 171 tys. Katarzynek w puszce z indywidualną fotką ZOBACZ

Kupując 5 tys. kopii dzieła Mikołaja Kopernika ZOBACZ

[galeria=”1″]

Zdjęcie: © falcon664– Fotolia.com
https://pl.fotolia.com/ooh