Logo

Marketing MIX

Orzeł Polskiej Przedsiębiorczości dla Cityboard Media

Citybord Media otrzymała tytuł „Firmy 25-Lecia Wolności RP” w plebiscycie organizowanym w ramach Narodowego Programu Promocji Przedsiębiorczości 2020. Nagroda ta potwierdza wysoką pozycję Cityboard Media nie tylko na rynku outdoorowym, ale także wśród firm, które z sukcesem budują polską gospodarkę. Statuetkę Orła Polskiej Przedsiębiorczości na uroczystej Gali w Warszawie odebrał Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media.

[galeria=”1″]

Historia wolnej Polski to także historia Cityboard Media, której założyciele w 1996 roku wprowadzili do Polski nowy nośnik reklamowy o wymiarach 6×3 m, który stał się podstawowym standardem wielkoformatowego outooru. Jako pierwsza firma reklamy zewnętrznej na polskim rynku, planuje kampanie w oparciu o liczbę kontaktów generowanych w konkretnej lokalizacji. Cityboard Media, jako lider na rynku Out of Home dysponuje siecią ponad 5 000 nośników w największych miastach Polski, obsługuje setki firm w zakresie reklamy zewnętrznej, a miesięcznie realizuje ponad 400 kampanii w skali całego kraju. Na rynku polskiego outdooru Cityboard Media oznacza najwyższą jakość obsługi i ekspozycji.

Kapituła plebiscytu „Firma 25-lecia Wolności PR” doceniła skalę działalności firmy, jej potencjał rozwojowy, innowacyjne rozwiązania, profesjonalizm obsługi klientów, ekologiczne produkty, programy edukacyjne i stażowe oraz wspieranie inicjatyw pro publico bono. Cityboard Media oferuje kompleksową obsługę klientów w zakresie planowania i realizacji kampanii reklamy zewnętrznej, ze szczególnym uwzględnieniem sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Cennymi inicjatywami firmy są: badania, wykłady i szkolenia prowadzone przez Instytut Cityboard Media, program dla młodych „Kuźnia talentów Cityboard Media” oraz współpraca z Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej.

Laureaci plebiscytu „Firmy 25-Lecia Wolności RP” są także prezentowani w wydawnictwie „Almanach Polskiej Przedsiębiorczości”, uczestniczą w spotkania branżowych, szkoleniach i konferencjach, współpracują z organizacjami przedsiębiorców, izbami handlowymi oraz samorządami.