Logo

Marketing MIX

Świąteczna Sephora na wielkim formacie Cityboard Media

Sephora inspiruje świąteczne zakupy na wielkim formacie. W grudniu Cityboard Media realizuje kampanię tej marki na supercityboardach w 8 największych miastach Polski. Jak zawsze wyrafinowane projekty skutecznie zachęcają do odwiedzenia salonów Sephora. Magicznie prezentują się zwłaszcza nocą.

W sezonie zima 2014 bohaterką plakatów jest kobieta-syrena, która zmysłowo kusi i zachęca do kupna kosmetyków, a trzy warianty pokazują bogactwo oferty. Świąteczna kampania w oryginalny sposób promuje gwiazdkowe. Rzesze klientów oraz wysokie obroty w salonach Sephora potwierdzają skuteczność akcji na wielkim formacie.

Już od kilku sezonów kampania na outdoorze jest integralnym elementem akcji promocyjnych marki Sephora. W Cityboard Media są to zawsze prestiżowe nośniki supercityboardy o wymiarach 12×4 m w najlepszych lokalizacjach. To gwarantuje wysoką efektywność kampanii. Wybór lokalizacji jest także uzasadniony mapą salonów Sephora w danym mieście.