Logo

Marketing MIX

Pierwsze digitale na polskim rynku

Clear Channel Poland uruchamia pierwsze digitale na polskim rynku. Już w lutym 2015 roku w galeriach handlowych można będzie przeprowadzić kampanię reklamową na digitalach Clear Channel Poland. Będzie to 58 elektronicznych powierzchni reklamowych w 3 galeriach handlowych w Warszawie: Galeria Mokotów, CH Arkadia i CH Wileńska. Generują one 50 mln odwiedzin rocznie.

Globalna sieć digitali Clear Channel Outdoor o nazwie „Play” liczy obecnie 5000 ekranów cyfrowych w 19 krajach.

– Reklama na digitalach Clear Channel Poland to zdecydowanie reklama PREMIUM. Premium jest nośnik reklamy, otoczenie, grupa docelowa oraz emisja treści zgodnie z preferencjami, miejscem oraz określonym czasem. To nowa platforma komunikacji między marką a jej odbiorcą – mówi Kalina Janicka, Prezes Clear Channel Poland.
To nowoczesne i prestiżowe rozwiązanie reklamowe. Gwarantuje to duży 65-calowy monitor LCD, umieszczony w nowoczesnym i eleganckim nośniku (totem o wymiarach 219×95 cm), zlokalizowany w najbardziej ruchliwych miejscach galerii handlowych, z doskonałą pod względem zakupowym grupą docelową oraz nowoczesnymi rozwiązaniami kreatywnymi w kampanii. Nośniki umieszczone zostaną w strategicznych punktach galerii, umożliwiających dotarcie do 100% odwiedzających: w ciągach komunikacyjnych, przy schodach ruchomych i windach oraz w strefach wypoczynkowych.

– W 2014 roku wprowadziliśmy na polski rynek wiele nowoczesnych rozwiązań dla naszych klientów. W lipcu uruchomiliśmy platformę mobilną City CONNECT i wyposażyliśmy na stałe prawie 2 tys. citylithtów w czytniki NFC/QRcode, co daje możliwość łączenia kampanii outdoor z internetem poprzez smartfony, Rozwijamy też ofertę Free WiFi, czyli dostępu do szybkiego, szerokopasmowego internetu poprzez nasze citylighty. Obecnie mamy 100 citylightów z taką usługą. Te rozwiązania zostały bardzo dobrze przyjęte przez rynek, mieliśmy doskonałe rezultaty kampanii dla Heinekena, Coca Coli, mBanku, Polkomtela i innych. Teraz czas na digitale, w których oferowaniu Clear Channel ma ogromne doświadczenie i sukcesy na całym świecie. Sieć digitali Clear Channel Outdoor o nazwie „Play” to obecnie ponad 5000 ekranów z cyfrowymi rozwiązaniami out-of-home w 19 krajach – dodaje Kalina Janicka.

Nowa oferta Clear Channel to ogromny potencjał dla reklamodawców. Galerie handlowe to atrakcyjne miejsce na reklamę z ogromną widownią, która jest otwarta na komunikaty reklamowe. Digitale zostaną rozmieszczone na głównych trasach poruszania się po galerii, tak aby 100% klientów zobaczyło reklamę wyświetloną na digitalach.

Kampania z użyciem digitali zapewnia więc wyjątkowo efektywny zasięg i najbardziej efektywny koszt dotarcia do audytorium vs. konkurencyjne media, jak TV czy Internet.

Dla reklamodawców i domów mediowych daje to nowe możliwości planowania elastycznego i ukierunkowanego przekazu reklamowego. Przekaz reklamowy może być dostosowany do pory dnia, do dnia tygodnia, weekendu, czy chociażby pogody. Dla agencji reklamowych to nowe pole do popisu dla kreatywnych i skutecznych rozwiązań dla marek i klientów.

www.clearchannel.com.pl