Logo

Trade marketing

ARTPLEX rozpoczyna ekspansję europejską

W połowie bieżącego roku powstanie przedstawicielstwo firmy ARTPLEX w Wielkiej Brytanii. W tej chwili trwają przygotowania – kroki prawne i administracyjne. Początkowo działalność angielskiego biura będzie przede wszystkim działalnością new business z wykorzystaniem struktur firmy w Polsce. W przyszłości planowane jest utworzenie tam odrębnego działu projektowania.

– Wybór kraju nie jest przypadkowy. Zachęciły nas do tego interesujące zapytania, spływające do nas z UK, a także sam potencjał rynku. Ponadto, szanując naszą dotychczasową współpracę z pośrednikami – agencjami reklamowymi i firmami o profilu podobnym do naszego, z którymi pracujemy w innych krajach europejskich – postanowiliśmy zacząć naszą ekspansję od rynku, na którym nasze interesy nie będą kolidowały z ich biznesem – mówi Jerzy Kalinowski, właściciel ARTPLEX.

W roku 2014 obroty firmy ARTPLEX wyniosły blisko 15,5 mln złotych. W tym czasie firma podpisała trzy znaczące umowy ramowe z klientami z rynku polskiego.

www.artplex.waw.pl