Logo

Marketing MIX

2,5-metrowy Grzejący Kubek Costa

Nic nie rozgrzewa lepiej niż kubek kawy. Costa Coffee potraktowała te słowa dosłownie i… wstawiła w głównych punktach Warszawy wielki Grzejący Kubek Costa. Kubek, jak sama nazwa wskazuje, pomoże się ogrzać i poprawić humor w mroźne dni. Działaniom w przestrzeni miejskiej towarzyszy dystrybucja promocyjnych voucherów do kawiarni Costa Coffee.

Akcja promocyjna Grzejący Kubek Costa rozpoczęła się 23 stycznia i potrwa do końca lutego. Pierwszą lokalizacją mierzącego ponad 2,5 m i emitującego ciepło Grzejącego Kubka Costa był Pasaż Stefana „Wiecha” Wiecheckiego w centrum stolicy. Następnie kubek stanął przed kawiarnią Costa Coffee przy Rondzie Dmowskiego,
za Hotelem Novotel. Z kolei od piątku, 30 stycznia, będzie rozgrzewał warszawskich studentów w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego. Po rozgrzaniu mieszkańców stolicy, w drugiej połowie lutego Grzejący Kubek Costa uda się do Łodzi.

Gigantyczny kubek wykonany został z włókna szklanego, emituje parę, a co najważniejsze ‒ ciepło, dzięki specjalnie zamontowanym promiennikom. Każdy może się chwilę ogrzać, a ci, którzy zdecydują się skorzystać z jego rozgrzewającej energii, otrzymają prezent od ekipy Costa Coffee – vouchery uprawniające do 30% zniżki na dowolną średnią lub dużą kawę. Drużyna Costa Coffee wyposażona jest także w smartfon ze specjalną termo-nakładką. Po wykonaniu nią zdjęcia, użytkownik widzi, które elementy ciała wymagają rozgrzania, a które są wystarczająco ciepłe. Następnie termo-fotografia jest przesyłana jej bohaterowi w prezencie.

Akcja realizowana jest przez agencję Windmill. Za działania komunikacyjne odpowiedzialna jest firma BrandLab.