Logo

Marketing MIX

10 000 ekoplakatów™ na wielkim formacie już na wiosnę

Cityboard Media już wkrótce będzie razem z klientami świętowała wyprodukowanie 10 000-nego ekoplakatu™. To nowoczesne podłoże drukarskie zostało wprowadzone do Polski w 2010 roku i od tego czasu jest stosowane na cityboardach w coraz większej skali. Klient, który zrealizuje kampanię z wykorzystaniem 10 000 ekoplakatu™, zostanie wyróżniony przez Cityboard Media specjalnym pakietem dodatkowych lokalizacji.

Cityboard Media jako jedyna na polskim rynku oferuje ekoplakat™, który jest alternatywą dla tradycyjnych materiałów wykorzystywanych w outdoorze. Dzięki innowacyjnym właściwościom, gwarantuje najwyższą jakość ekspozycji niezależnie od warunków atmosferycznych, jak i pory dnia. Dba on o środowisko na każdym etapie – do jego druku używa się maszyn drukarskich najnowszej generacji i stosuje nowoczesne tusze UV, co znacząco ogranicza emisję zanieczyszczeń. Ekoplakat™ jest lekki, a w konsekwencji jego transport jest bardziej efektywny i oszczędny, a montaż szybszy. Co najważniejsze, jest to materiał, który w 100% podlega recyklingowi.

– Naszym celem jest oferowanie optymalnych rozwiązań, dzięki którym kampanie na wielkim formacie są jeszcze lepiej eksponowane, a w efekcie skuteczniej działają. Klienci doceniają zalety ekoplakatu™ i chętnie go wybierają – mówi Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media.

Co roku liczba kampanii drukowanych przez Cityboard Media na ekoplakacie™ wzrasta o kilkadziesiąt procent. Są miesiące, w których materiał ten jest wykorzystywany nawet w 70% kampanii realizowanych na nośnikach 6×3 m. Klienci doceniają ekoplakat™ także ze względów finansowych. W cenie porównywalnej z kosztem druku plakatu papierowego otrzymują ekspozycję w jakości o wiele droższego plakatu winylowego. Również możliwość wielokrotnego wykorzystania ekoplaktu™ np. w kampaniach rotacyjnych oraz w czasie wielomiesięcznych ekspozycji na jednym nośniku jest argumentem za jego wyborem.

Już w marcu zostanie wydrukowany 10 000 ekoplakat™, a dominacja tego materiału w kampaniach realizowanych na cityboardach zostanie potwierdzona. Cityboard Media jest dumna, że to unikatowe rozwiązanie stało się standardem na wielkim formacie. Na klienta, który wykorzysta w swojej kampanii 10 000 ekoplakat™ czeka specjalne wyróżnienie – dodatkowe cityboardy.

Więcej informacji TUTAJ.