Logo

Marketing MIX

McDonald’s® ponownie z kampanią „Poczęstuj się Poranną Kawą!”

Dzisiaj we wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce ruszyła akcja „Poczęstuj się Poranną Kawą!”. Przez dwa tygodnie w godzinach porannych, restauracje zapraszają do spróbowania świeżo mielonej 100% Arabiki, całkiem za darmo. Na Gości czeka mała kawa biała, mała kawa czarna i małe cappuccino. 

Kawa serwowana jest w opakowaniach na wynos, dzięki czemu można jej spróbować na miejscu w restauracji lub zabrać ją ze sobą. Każdy Gość restauracji otrzyma kawę za darmo bez konieczności dokonywania jakiegokolwiek zakupu.

Mieszanka ziaren, z której powstaje kawa w McDonald’s została stworzona specjalnie na zamówienie firmy. Ziarna pochodzącą z plantacji w Brazylii i Ameryce Centralnej. Zostały one starannie wyselekcjonowane z najstarszego i najszlachetniejszego gatunku kawy – Arabika, który charakteryzuje się lekko kwaskowatym smakiem oraz intensywnym aromatem. Ziarna używane w restauracjach sieci pochodzą z plantacji posiadających Certyfikat Rainforest Alliance, który potwierdza, że kawa jest uprawiana z poszanowaniem środowiska naturalnego i praw plantatorów.

Promocja obowiązuje we wszystkich lokalach McDonald’s w Polsce od 2 do 15 marca 2015 roku w godzinach porannych do godziny 10:30, a w soboty i niedziele do 11:00.

Promocję wspiera kampania reklamowa. Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja DDB Warszawa, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Macroscope OMD. Z kolei Agencja 24/7Communication jest odpowiedzialna za działania PR oraz promocję kampanii na Facebooku.

MK