Logo

Marketing MIX

Tour de Pologne z nagrodą Mobile Trends Awards

Lang Team oraz appMotion otrzymali prestiżową nagrodę Mobile Trends Awards za oficjalną aplikację 71. Tour de Pologne – najlepszą aplikację 2014 roku w kategorii sport i zdrowie.

Mobile Trends Awards to prestiżowe nagrody dla najlepszych firm i instytucji z branży mobilnych technologii. W tym roku przyznano je po raz czwarty, a zwycięzców wyłoniono w siedemnastu kategoriach. O wynikach decydowała kapituła konkursowa złożona z ekspertów branży mobilnej i IT, a także internauci, którzy wzięli udział w głosowaniu. – Cieszymy się z wyróżnienia, bo konkurencja była bardzo duża. Aplikacja 71. Tour de Pologne wyróżniała się ciekawym designem i innowacyjnymi rozwiązaniami, dzięki którym kibice mogli śledzić na bieżąco wszystko to, co działo się na trasie poszczególnych etapów. Jak pokazały statystyki aplikacja miała kilkanaście tysięcy użytkowników – mówi Robert Geruszczak, prezes appMotion, wykonawcy aplikacji.

Aplikacja została przygotowana na ubiegłoroczną edycję Tour de Pologne. Dzięki aplikacji wszyscy kibice mogli zdobyć ciekawe informacje o kolarzach, a także śledzić na bieżąco sytuację w peletonie. Na podstawie sygnału GPS w aplikacji pokazywane były nie tylko wyniki na żywo, ale też ucieczki. Dodatkowym elementem urozmaicającym aplikację był dynamiczny wysokościowy przekrój trasy wzbogacony o dużą liczbę animacji wykorzystujących najnowsze trendy w systemach iOS i Android. Aplikacja była bezpłatna i dostępna również w języku angielskim.

www.langteam.com.pl

JK