Logo

Marketing MIX

Największa akcja samplingowa Coca-Cola w trzech polskich miastach

Coca-Cola chce dotrzeć ze swoją misją bezpośrednio do setek tysięcy polskich rodzin. W trzech miastach symbolizujących całą Polskę – Krakowie, Warszawie i Trójmieście – w połowie lutego rozpoczęła się największa w historii marki akcja samplingowa.

Coca-Cola zaprasza mieszkańców trzech polskich miast do wspólnego posiłku. Specjalne zespoły samplingowe wręczą setkom tysięcy rodzin butelkę Coca-Coca, zachęcając jednocześnie do tego by obiad czy kolacja stały się okazją do spotkania z bliskimi i okazania radości. Wedle hasła „Bo… razem smakuje lepiej!”.

Zespoły samplingowe Coca-Cola każdego dnia, równolegle w trzech miastach, aż do końca kwietnia, będą odwiedzać polskie rodziny by wręczyć im w prezencie butelkę Coca-Cola – do obiadu czy kolacji z bliskimi. Wraz z butelką każdy otrzyma kupony i oferty sklepów dające możliwość zakupu w promocyjnej cenie Coca-Cola oraz innych produktów potrzebnych do przygotowania rodzinnego posiłku. Na etykiecie znajdującej się na odwrocie butelki można znaleźć także przepis na obiad.

[galeria=”1″]

– Współcześnie coraz trudniej znaleźć nam kilka chwil na spotkanie z rodziną. Dlatego w naszej kampanii chcemy podkreślać jak łatwo spędzić czas z bliskimi, na przykład przygotowując wspólnie posiłki, które często są jedyną okazją w ciagu dnia do tego by móc swobodnie porozmawiać i okazać radość wynikającą z bycia ze sobą. Akcją samplingową chcemy przypomnieć polskim rodzinom jak niewiele trzeba by cieszyć się ze wspólnie spędzonych chwil – mówi Małgorzata Drąg, Marketing Manager Coca-Cola.

Za organizację akcji samplingowej odpowiedzialny jest Havas Engage Warsaw. Przygotowaniem planu i zakupem mediów zajął się MediaCom. Wsparcie digital i social media koordynuje agencja Next. Kreację materiałów przygotował McCann. Za działania PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Więcej informacji: www.razemsmakujelepiej.pl