Logo

Marketing MIX

Nowy dyrektor ds. marketingu i multimediów w Sony

Sony Professional Europe ogłosiło nominację Michaela Harrita na stanowisko dyrektora europejskiego zespołu ds. marketingu rozwiązań AV i multimedialnych (Head of Marketing for AV & Media Solutions). Michael Harrit przejmie tę funkcję po Olivierze Bovis, który obejmie nowe stanowisko: dyrektora sprzedaży Sony Professional Europe. Jak informują przedstawiciele firmy, w swojej pracy w brytyjskiej siedzibie firmy Harrit wykorzysta dogłębne doświadczenie w planowaniu strategicznym i wdrażaniu nowych technologii, które zdobył w wielu krajach w okresie zatrudnienia w Danish Broadcasting Corporation oraz w firmie konsultingowej Multi Media Consulting A/S, będącej częścią grupy Niras A/S.

– W ciągu najbliższych kilka lat będziemy świadkami wielu ważnych zmian na europejskim rynku mediów i profesjonalnego sprzętu AV, do których w dużej mierze przyczyni się konwergencja rozwiązań audiowizualnych i informatycznych –  komentuje swoją nominację Harrit. – Cieszę się, że rozpocznę pracę dla tak renomowanej firmy jak Sony i że będę odgrywał główną rolę w komunikowaniu strategii firmy na rynku. – Dzięki swojemu bezcennemu doświadczeniu w sektorze telewizji i multimediów Michael już dziś znakomicie rozumie potrzeby naszych klientów – dodaje Adam Fry, zastępca wiceprezesa w Sony Professional. Przed podjęciem pracy w Sony Harrit zajmował stanowisko p.o. dyrektora do spraw technologii w nowym ośrodku mediów w Moskwie oraz doradcy zarządu jednej z największych komercyjnych stacji telewizyjnych w Rosji.

Jednym z zadań stojących przed Michaelem Harritem będzie godzenie spraw o dużym poziomie ogólności z kierowaniem codzienną działalnością. W zakresie jego obowiązków znajdzie się również zapewnienie jasnego przekazu strategii Sony — firmy stale opracowującej nowe, należące do najlepszych na rynku rozwiązania spełniające potrzeby firm medialnych o dowolnej wielkości.